z1Ob Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg har gått i hele dag å fundert på om man kaller en jentevenn; veninne eller venn? hva sier du? Endret 1. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) The power of søppel! Veninne (så klart). Endret 1. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
cerion Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har gått i hele dag å fundert på om man kaller en jentevenn; veninne eller venn? hva sier du? Du svarer jo selv, dummen. "Jentevenn" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du kan bruke hva du vil faktisk. Kan skjønne det er vanskelig å velge med så stort utvalg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei, det må ikke nødvendigvis være hankjønn. "venn" altså. En jente kan også være en venn. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg sier Wænn jeg da! er trønder! Lenke til kommentar
Elise_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg tror faktisk jeg bruker begge deler, men det har kanskje noe med dialekt å gjøre. Når jeg skriver, skriver jeg venninne. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror det kommer ann på om det er en "guttejente(venn)" eller ei "jente(venninne)"... Slik jeg ser det da! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det har absolutt ingenting å si. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg sier kjæreste.... Endret 1. februar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg heter Richard. En jente jeg vet hvem er heter Line. Jeg og Line kysser ikke, vi fletter ikke fingre, og vi har ikke regelmessig kjønnslig omgang. Vi tiltaler ikke hverandre som "pus", "snuskepus", "kosepus", "pusekosepus" elle andre slike navn. Det hender vi går på café. Når vi går på café synes jeg Line er hyggelig. Jeg later ikke som vi er kjærester, ikke engang innerst inne. Helt sant. Ofte får jeg en klem av Line. Det føles ikke rart noen steder i kroppen. Vel, det er bare nesten helt sant, da. Line er en venninne, believe it or not! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg heter Richard. En jente jeg vet hvem er heter Line. Jeg og Line kysser ikke, vi fletter ikke fingre, og vi har ikke regelmessig kjønnslig omgang. Vi tiltaler ikke hverandre som "pus", "snuskepus", "kosepus", "pusekosepus" elle andre slike navn. Det hender vi går på café. Når vi går på café synes jeg Line er hyggelig. Jeg later ikke som vi er kjærester, ikke engang innerst inne. Helt sant. Ofte får jeg en klem av Line. Det føles ikke rart noen steder i kroppen. Vel, det er bare nesten helt sant, da. Line er en venninne, believe it or not! Et fint bilde på hele diskusjonen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Blir nok venninne hos meg. Det høres så fint ut, også. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heter det pulekamerat eller puleveninne? ...jeg snakker om det kvinnelige kjønn. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heter det pulekamerat eller puleveninne? ...jeg snakker om det kvinnelige kjønn. Cumbuddy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Siden du ikke vet det selv, går vel begge skulle man tro. Likevel ser du tendensen? Svaret er vel klart skulle man tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg