aldrimerforum Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Som dere ser har mpx annonse her på hw.no. Har lagt merke til at de har veldig bra priser, da jeg var å sjekka webshopen deres. Noen som har noen erfaringer med dene bedrifta? Evt. med retur og slikt... Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 MPX, eller Micro Parts Xpress, er greie nok de. Jeg har riktignok bare erfaring med de som bedriftsleverandører, jeg var ikke engang klar over at de solgte til private (før jeg, som deg, så annonsen her). De ble i sin tid fusjonert med Santech, og dannet Micro Santech group (eller noe sånt) som har salgskontorene sine på Lysaker, og lageret i Sandefjord. Returer til de var en grei affære, selv om det tok noe tid (jeg var retur ansvarlig i et større datafirma). De hadde et godt rykte på seg tidligere, forhåpentligvis prøver de å opprettholde det ryktet :smile: _________________ Chieftech Dragon Miditower Blue Intel P4 1.8 NW @ 2250 MSI 645-Ultra HK 512 MB DDR 333 RAM 3D Prophet GEForce 3 Ti 200 SB Audigy Logitech cordless optical Desktop 40 + 80 + 120 GB WD HD's Plextor 24/10/40 LG 19" Flatron [ Denne Melding var redigert av: PlacidDragon på 2002-06-18 10:35 ] Lenke til kommentar
Tesam Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har handlet en gang fra mpx, kjøpte en cdrom som kom i posten dagen etter bestilling - imponerende! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Kjøpte digitalkamera + litt utstyr til det hos dei. På det tidspunktet var det kun MPX som hadde kameraet inne, og det til lavaste pris! Leveringa gjekk kjapt og heile tida vart eg oppdatert om leveransen pr. mail. Anbefalast! Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå