DevianX Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei alle sammen Etter at jeg installerte win 98 på nytt, har jeg ikke funnet drivere til det integrerte lydkortet. jeg har ingen lyd. Vet noen hvor jeg finner drivere? Håper på et raskt svar fra dere! Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hos produsenten av hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 takker for svar. men har dere noen peiling på hvordan jeg skal finne ut hva slags hovedkort jeg har? Det er snakk om en targa pc. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 10:42, Divxdude skrev:takker for svar. men har dere noen peiling på hvordan jeg skal finne ut hva slags hovedkort jeg har?Det er snakk om en targa pc. det står på hovedkortetKjetil Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 http://www.targa-online.com/norway/index.cfm Klikk på drivere. Regner med at du finner ut av modellen selv? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Wotan, takk skal du ha. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Wotan, you are the man. Takk for alt. jeg fant drivere og alt fungerer perfekt. I am againg a happy guy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå