Gunderz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 De siste dagene har jeg sett at det hyppig har blitt lagt ut annonser hvor en person ønsker å selge AMD 64 3500+. Har sett på annonsene noen ganger og sett at de tar samme form men sjeldent samme navn og /eller adresse, dessuten oppgis det et ikke eksisterende tlfnummer. Er det her snakk om en person som prøver å svindle? For min del hadde jeg i det minste vært svært kritisk til å kjøpe noe av den personen. Lenke til kommentar
JAS-Gripen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har lagt ut en AMD 64 3500+ på bruktbørsen og den anonnsen skulle være grei. Vil bare konstatere at jeg ikke prøver på noen svindel. Kan du ikke nevne noen navn sånn at vi er sikre? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=7876 Jeg er nå ikke sikker, det var bare ment som et kritisk spørsmål. Er bare det jeg har sett denne annonsen blitt lagt ut flere ganger for dagen. Finner kun igjen et par stk av den i bruktbørsen no, vet ikke hvor de andre annonsene har blitt av. Men jeg bør være varsom på hvor jeg tråkker når jge kommer med slike beskyldninger. Endret 1. februar 2005 av Gunderz Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 borte vekk den da Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hmmm.. jepp, no har den blitt fjerna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå