CaPs_On Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg skall selge mine datadeler. Det er disse komponentene jeg skall selge, har problemer med å ansette pris! Dippidarer: Abit nf-7s 2.0 amd athlon xp 2400+ m/thermaltake volcano 12 TwinMos 2*256mb DDR400 Skall oppgradere til 64bit system! Takk på forhond! Skulja fådt takin` Endret 1. februar 2005 av blacktower Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Sikta på svare: 1500kr. eller mer! Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 solgt akkurat det samme på qxl for 1700kr http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?IDI=15876667 so det går fint å få det merk utan vifte Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg glemte å legge ved at jeg skall slenge med en 300w strømforsyning og at northbridgen(kjøleren) er utskifta til heatsink istede for vifte! Og 1700kr. høres fint ut! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et lite informativt emnefelt. Vær snill å rette opp i dette. Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hva er det som er lite informatift da, hjelp med salg, det er det jeg spørr om, da-ah! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er det mange andre som spør om også En indikasjon på hva du skal selge gir mye mer informasjon til de som vurderer å lese tråden, f.eks. slik som jeg endret det til nå. Lenke til kommentar
CaPs_On Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Jaja, takk for tipse. skal huske det til neste gang! Menne, har en kjøper som er villig til å gji meg 1800kr. for sette! Er det bra eller dårlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå