Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Audiogalaxy er død!!! :o(


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-18 15:58, Xvani skrev:

Slapp av, Det er masse bra programmer igjen, og det kommer stadig flere. Nå bruker jeg kazaa til musikk og dc++ til filmer & lignende.

Dette synes JEG er den beste løsningen.


Vi har jo i tilegg WinMX, Morpheus (kommet i ny verson, og viser at musiccity lever. De forbedrer den nye morpheus stadig) og sikkert en hel haug andre mindre progs.


Skal mye til for å stenge dc da...



 

Den "nye" Morpheus er rett og slett en rip-off fra Gnucleus tilsatt en haug med ubrukelige features slik som instant messenger og shopdritt-ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor stenge Audiogalaxy? Audiogalaxy får jo musikk ut til folket, noe som kapitalistsvina (platebutikkene) ikke klarer. Etter at jeg begynnte med AG, så har jeg kjøpt flere plater enn tidligere, jeg har oppdaget masse ny musikk, og fått lastet ned masse bootlegs.

 

Så jeg tror platebransjen skyter seg selv i foten ved å stenge Audiogalaxy.

Lenke til kommentar

hum, er klar over at morpheus ikke er så bra :wink: Det er en grunn til at jeg ikke bruker det selv!

 

Uansett, sa bare at den blir bedre... Ikke at den var i nærheten av best.

 

Ellers er jeg glad for alle rettelsene :wink: litt unødvendig mange da....?

 

Ville bare liste opp et par p2p klienter + en liten personlig kommentar :sad:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 16:12, CIder skrev:

Etter at jeg lastet ned KaZzA 1.7.1 så ble jeg også stående på connecting i det uendelige.Drit i den nyeste versjonen og bruk KaZaA Lite istedenfor.Det funker knall!!!


ja jeg opplevde akkurat det samme :sad:

kjører lite her også nå :smile:

Lenke til kommentar

En forskjell fra da Napster tok kvelden og nå, var at da var Audiogalaxy allerede veletablert...

 

Nå er ingen alterbativer som er sterke på musikk. Alle skal på død og liv tilby alle typer filutveksling, for den som er interessert i musikk resulterer det i et mellomgodt produkt. Resultatet blir bedre når tjenesten er dedikert til musikkutveksling og ikke blander inn alt mulig annet som den som er interessert sikkert kan skaffe seg på andre måter uansett.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 20:00, HoVeSkOt skrev:

Quote:


Den 2002-06-18 19:42, hasund skrev:

alt mulig annet som den som er interessert sikkert kan skaffe seg på andre måter uansett.


 

Idiot!

 

Andre plasser enn p2p?

 

skaff musikken din en annen plass selv du, din amøbe

 

Hæ? Ser ikke helt sammenhengen i det du sier, men poenget er at nisjeprodukter oftest er best for nisjetjenester enn de som prøver å gape over alt.

 

Skal du ha litt mat, litt leker, en plante og en grilldress er Obs og Domus sikkert helt topp, men er du genuint interessert i mat eller ferske grønnsaker oppsøker du en spesialforretning- der har de de beste råvarene, og handelen er bygget opp rundt akkurat den type varer du ser etter.

 

For meg har det vært greit sånn det har vært til nå- AG dedikert til musikk og WinMX osv. til "resten".

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-18 21:43, larsie skrev:

Forbanna snyltere.

Lag deres egen musikk.

Alternativt kjøp CD'n, se på tv eller hør på radio!


Død over A.G!


 

Hva hvis jeg er nødt til å bestille CDen over nettet?

Hadde jo vært kjekt å fått hørt den først!

Platebutikkene har jo som kjent ganske magert utvalg, og noen av mine favorittartister finnes ikke i butikkene!

Og hva med alle konsertopptakene, remixene og bootlegene jeg ikke får tak i?

 

 

Platebransjen gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å stenge AG og liknende tjenester. De må jo skjønne at det går mot et nettbasert platemarked!? If you can't beat 'em, join 'em! Jeg hadde gladelig betalt noen hundre kroner i året for å få tilgang til AG igjen, med all dets utvalg og herligheter!

 

Håper det kommer en stedfortreder ganske raskt, for alternativene er bare dritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...