Wattengård Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 http://www.riaa.com/PR_story.cfm?id=522 Slemminger!!! Christian... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 uff.. no må eg gå tilbake til kazaa for å finne musikk igjenn :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 jaja da var Audiogalaxy også død,og hvem blir den neste,http://www.dinside.no/page/artf/31171.shtml? Kjetil [ Denne Melding var redigert av: Kjetil Lura på 2002-06-18 10:56 ] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Audiogalaxy er da ikke død..? prøvde nettopp nå, og den virker som vanlig den Lenke til kommentar
hasund Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Dette er bare utrolig trist, visste det ikke skulle vare, men trodde rettsaken ville drøye en god stund... Nå får man finne noe annet. Audiogalaxy har vært så suveren på musikk at jeg ikke har vurdert de andre skikkelig. Men jeg har prøvd både WinMX og Kazaa og utvalget og oppkoblingstiden er utrolig dårlig sammenlignet med AG. Nå må horder av mennesker finne seg en ny fildelingstjeneste. Hvilken vil eller bør de velge? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Prøvde du å downloade også? Alle sangene var 'offline'! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Det her var en *biiiip* *biiip* *biiip* skuffelse! Har ikke brukt annet enn A.G det siste året, og hater WinMx til musikk.. Eneste som går an nå er vel Direct Connect da.. Så lenge det varer :sad: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Ja, da var dagen min ødelagt Brukte AG senest i går, og da var alt bare fryd og gammen. Noen som vet om betalingstjenesten også er nede? Litt bånn å bli Gold Member uten å få tilgang til sanger. Lenke til kommentar
Tøyte Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Satan!!! Da må jeg lære søsteren min og laste fra WinMX. Ja, det bli jo enkelt. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 utrolig kjiipt at Audiogalaxy gikk ned... Begynte endelig å like utvalget... Hva anbefaler folk å bruke ellers da? Lenke til kommentar
hmm Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hvorfor bruke de eneste som er godt kjent som spyware? kazaa = spyware deluxe audiogalaxy = spyware deluxe Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 WinMX, Limewire og all den møkka finner jo ikke en dritt!! Hvordan skal det nå gå med min fremtidige musikalske utvikling? Kan jo ikke gå til butikkene i byen, for de har jo heller nesten ikke en dritt! Nei, dette var en katastrofe! Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 FYRT!!! audiogalaxy var next to napster, enormt utvalg og en genial client løsning. p2p blir aldri det samme (med det første) audiogalaxy: Kommer til å savne deg RIP Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Kazaa lite er ok. Finnes ikke Spyware fra den kanten. http://www.kazaalite.com Lenke til kommentar
LeD Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 "Framtidens" p2p-programmer vil være umulig å stenge/forby. Feilen som felte napster & co var at de hadde en sentral server som alle brukere måtte logge på. Dermed var det bare for "de store stygge" myndighetene å stenge denne serveren. Kazaa (fasttrack) krever vel også pålogging. Gnutella er derimot et distribuert nettverk, og kan bare stenges ved å stenge alle pc'er som kjører de ulike klientene. Det er heller ingen som eier protokollen/nettverket som kan saksøkes. En annen mulighet er programmer som "direct connect", hvor det er massevis av "servere"/hubber som man kan logge på. Er bare å passe på at det er mange nok/små nok hubber til at det ikke lønner seg å saksøke og stenge hver enkelt. Min erfaring er at "direct connect" fungerer best (til mitt bruk) for øyeblikket. Der unngår man nemlig problemet med "freeloadere" som Gnutella sliter med. Men på sikt tror/håper jeg at Gnutella vil bli det beste valget. LeD Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Slapp av, Det er masse bra programmer igjen, og det kommer stadig flere. Nå bruker jeg kazaa til musikk og dc++ til filmer & lignende. Dette synes JEG er den beste løsningen. Vi har jo i tilegg WinMX, Morpheus (kommet i ny verson, og viser at musiccity lever. De forbedrer den nye morpheus stadig) og sikkert en hel haug andre mindre progs. Skal mye til for å stenge dc da... Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Funker Kazaa for dere ? Får ikke connecta jeg.. står bare på Connecting.. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Slapp av, Det er masse bra programmer igjen, og det kommer stadig flere. Nå bruker jeg kazaa til musikk og dc++ til filmer & lignende.Dette synes JEG er den beste løsningen. Det viktigste er jo at alle finner en løsning de trives med :smile: Problemet med kazaa, dc, og flere, er at de "offisielle" programmene suger, er fulle med reklame og spyware. Er klar over at det finnes alternativer, men at selve protokollene ikke er åpne gjør livet surt for de som lager disse programmene. Quote: Vi har jo i tilegg WinMX, Morpheus (kommet i ny verson, og viser at musiccity lever. De forbedrer den nye morpheus stadig) og sikkert en hel haug andre mindre progs. Musiccity lever dessverre, men de forbedrer ikke noe som helst. De har tar opensourceprogrammet Gnucleus og fordervet det med reklame og spyware. Quote: Skal mye til for å stenge dc da... Skal enda mer til for å stenge Gnutella :smile: Men DCs konsept ser ut til å fungere bra. Muligheten for å sette grenser for hvor mye man må dele/hvor stor hastighet man må ha er nok en av nøklene til suksessen. LeD Lenke til kommentar
CIder Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Etter at jeg lastet ned KaZzA 1.7.1 så ble jeg også stående på connecting i det uendelige.Drit i den nyeste versjonen og bruk KaZaA Lite istedenfor.Det funker knall!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå