DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 For å stramme opp forumet, kommer vi i kveld til å kjøre en knallhard linje med moderering. Mange kommer til å bli irritert og missfornøyde, men over lang tid har folk klaget på fallende kvalitet, masse feilposter, idoter osv osv, og da må man åpenbart stramme opp. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kjempebra! Håper at alle vil få høyere advarselsnivå, ikke bare en muntlig påminnelse. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du skriver i kveld, er det slik at dere nå og da kommer til å kjøre knallharde linjer noen kvelder, eller blir hardere fremover? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Helt enig i dette. Har sett utallige eksempler på brukere som åpenbart ikke har engang sett på retningslinjene, og da bør man få banket noe vett inn i disse. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Du skriver i kveld, er det slik at dere nå og da kommer til å kjøre knallharde linjer noen kvelder, eller blir hardere fremover? Alle moderatorer er bedt om å holde en svært streng linje i dag. Flere slike dager vil helt sikkert komme, og man skal ikke se bort i fra at en generelt med strengere linje vil bli holdt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) No offence, men når eg såg at halve "Siste 24 timer" var stengte tråder så synest eg det blir for teit....ha heller ei god linje til vanlig. Det er ikkje mulig å få eit forum der alle tråder beskriver heile tråden i emnefeltet. WinXP-driver til Real Magic DVD-kort 8300? Er det folk som ikkje skjønner at trådstartar ville ha ein Windows XP drivar til sitt DVD_kort? Endret 1. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Gikk litt fort i svingene med multimoderasjon der feilposter og dårlige emnefelt ble tatt under ett. Siden brukeren var ny, er den flyttet og åpnet i korrekt forum. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Må si dere gjør en knallgod jobb! Meget bra. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Greit nok at dere skal være harde, men trenger dere å grave frem 2-3 års poster for å så stenge dem? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=582 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Da håper ikke signaturen min blir slettet igjen... Når jeg blir beskyldt for å ha bilde, når det bare var ren tekst. Men GOOD WORK mods. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ehm, er virkelig denne emnetittelen så lite beskrivende? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=371107 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hva er en "småkontakt"? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Åja så det er lov å stenge en post på grunn av at det er et litt annet ord eller at en eller annen kremt mod ikke forstår det? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Når en mod med fartstid på forumet ikke forstår "småkontakt", så er det stor sjanse for at mange andre ikke forstår det heller. Emnetittelen var helt gresk for meg ihvertfall. Småkontakt kan jo være alt mulig. Hva er den til, for eksempel? Og hvorfor må du ha det? Det melder seg enda flere spørsmål, men jeg gidder ikke skrive de. Du forstår sikkert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Syns ærlig talt am3k tar helt av i "hjelp til kjøp/salg av pc"-forumet. Virker som man bare leter etter påskudd for å stenge tråder på forumet noen ganger F.eks "Ny pc med socket 939". Er dette et så dårlig emnefelt at tråden må sperres? Også etter at den har fått 12 svar? De som går inn på denne delen av forumet er der kun for å hjelpe, tror de er klar over hva de går til uansett når de går inn på tråden. Og flere av de trådene som er stengt hadde en god og utfyllende forklaring i første post. Jeg er ikke veldig glad i dårlige emnefelt, men syns det grenser til slemt når en bruker med 2 innlegg får stengt sin første tråd (som egentlig hadde et helt greit navn) med en tynn henvisning til dårlig bruk av emnefelt. Kunne det ikke vært mulig å bruke moderatorkreftene til noe konstruktivt, f.eks å hjelpe ved å endre emnefelt istedet for å straffe nybegynnerne som ber om hjelp ved å stenge tråden deres. Dette er ikke ment som personhets mot moderatorene eller ren bitching, bare et forsøk på konstruktiv kritikk La forresten merke til at det er skrivefeil i topic på sticky i tilbakemelding-forumet Er enig i at enkelte stenginger er litt harde men hvis du leser sitatet hans så står det hvordan emnefeltet skal være der, og jeg må si at det ikke likner slikt det skal være. Har du andre eksempler skal vi selvsagt sjekke dem opp. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Greit nok at dere skal være harde, men trenger dere å grave frem 2-3 års poster for å så stenge dem? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=582 Hehe. Skjønner at du lurte litt på den Jeg gikk igjennom rapportertlisten, og der klagde en på spam og tullete tråd. Gikk derfor inn, og stengte tråden. La ikke merke til datoen på tråden før jeg ble bemerket at den var eldgammel. Første gang jeg opplever at en har giddet å rapportere en flere år gammel tråd, men fra nå av lover jeg å sjekke datoen nøye før jeg modererer. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Såvidt jeg kan se var ikke tittelen på tråden "Ny pc med socket 939", men " tiden har kommet...nytt pckjøp..(939)". Dog er jeg enig i at det er brukbart. Har du eksempler på tråder hvor trådstarter er helt ny som har blitt stengt så skal vi titte på dem. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flotte greier dette her. Ikke slit dere helt ut da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 synes det er bra dere står på litt, så brukerene av forumet ikke glir helt ut... ingen av de trådene over er egentlig sperret uten grunn/for dårlig grunn(utenom den 2 år gamle da, men ingen er perfekte), synes dere gjør en god jobb jeg STÅ PÅ!! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er ein god ide og av og til kjøre ein hard linje for å få rydda opp på forumet. Men, eg synest det av og til går litt fort i svingane, tråder som blir stengt pga feilpost burde inneholde informasjon om kvar det er meininga og poste den type poster (om det er et emne som skal postast på forumet i det heile tatt, kan også være greit å få med). Det er ikkje noke vits i å stenge poster visst folket ikkje får vite kvar den burde vært posta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg