V-by Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 HVordan kan jeg skrive for hånd med msn 7.0 beta? flere kompiser kan gjøre det men jeg finner det ikke ut, jeg har ikke denna linja nederst der jeg kan velge jeg har lasta ner msn i dag men har det ikke, må jeg laste det ned fra et spesielt sted eller er det noe i options menyen som må fikles med? Lenke til kommentar
petterpaalan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 slik som jeg har erfart det så er det kun enkelte maskiner som får bruke den funksjonen.. merklig nok Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 neida, det går på alle maskiner du trenger bare en script. Jeg vet ikke hva den er igjen, men janfredrik vet det. Han svarer sikkert snart. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) neida, det går på alle maskiner du trenger bare en script.Jeg vet ikke hva den er igjen, men janfredrik vet det. Han svarer sikkert snart. Snakker om sola Du trenger: Microsoft Windows Journal Viewer 1.5 Det kan skaffes herfra: <<<---->>>>> Endret 1. februar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hvis ikke den virker prøver du denne >>> HER<<< Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 den funka på den første den nå kan jeg endelig starte å tegne i stelle for å skrive.. er gøy da gitt Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 den funka på den første den nå kan jeg endelig starte å tegne i stelle for å skrive.. er gøy da gitt Du går ganske fort lei Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 den funka på den første den nå kan jeg endelig starte å tegne i stelle for å skrive.. er gøy da gitt Du går ganske fort lei gjør jeg sikkert, men i starten så er det jo så morosamt digger det Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 den funka på den første den nå kan jeg endelig starte å tegne i stelle for å skrive.. er gøy da gitt Du går ganske fort lei gjør jeg sikkert, men i starten så er det jo så morosamt digger det Det er artig å tegne. Lette etter programmet jeg også, så jeg slapp å lage ny tråd. Teh win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå