Tored Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Kjøpte meg ett Lydkort (Creative Audigy 2 nx externt) til min bærbare maskin i dag. Jeg kjøpte det delvis for å få mitt Logitech system til å spille 5.1 lyd. Problemet er at den ikke vil det. Jeg tror ledningene mine er problemet. Logitechsystemet har nemlig ikke samme ledningoppsett som på de creativehøytalerne pleier å ha; Logitech sine høytalere kan ikke plugges ifra ledningene eksempelvis.. Men kan dette problemet fikses på en ellerannen måte?? Til nå har jeg bare fått til2.1 lyd .. Det samme som jeg hadde før jeg kjøpte kortet.. (Forskjellen er derimot MYE bedre lydkvalitet og mye høyere lydstyrke!) Tusen takk for behjelpelige svar.. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann! Jeg kan ikke hjelpe deg stort! Men det er noen Creative lydkort som bare har sånn utgang Creative anleggenes kabler passer til (husker ikke hva det nå heter) Men ihvertfall tror jeg du må brukte en switch eller noe sånt! Lenke til kommentar
Tored Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hvordan switch? Litt irriterende å ha blitt anbefalt av andre adette kortet uten at det fungerer på det jeg spurte de om når jeg har kjøpt det.. det blir som å kaste 1200 kr ut bakdøra.. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Noen som har peiling?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå