svalbard Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei. Etter at bedriftavtalen til pappa har gått ut, har han lyst på en ny bærbar maskin. Det han har lyst på: - En lett maskin, helst rundt 2-2.5Kg - En stille maskin. - God batterilevetid. - WLAN - Ink OS - Minst 3 USB-porter Bruksområdet er fra internett/Word til litt bildebehandling og spill. Men ikke spill som HL2. Ser at Centrino maskinene er de som oppfyller kraven med hvilken er best for den prisen? Og er det lurt å vente på Sonoma-platformen? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Pris? Hvis ikke pris betyr noe ville jeg gått for IBM ThinkPad T42, enten 14" eller 15". Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Pris? Hvis ikke pris betyr noe ville jeg gått for IBM ThinkPad T42, enten 14" eller 15". Står i emnefeltet.. Maks 11k med OS. Kan kanskje gå til 11k + OS Lenke til kommentar
cocay Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Her er en laptop lagd av netshop, som er lagd ut ifra centrino-teknologi: http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d5178&plid=5178 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva med denne: DELL Inspiron 1150 (9 725 kr (inkl. MVA)) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hvis jeg skulle ha anbefalt en Dell-laptop måtte det bli en Latitude D505: Den svarer til kriteriene både mtp. vekt og pris. Centrino er også et pluss, og kvaliteten til Latitude er betydelig bedre enn Inspiron. EDIT: Få med blåtann og en fin bæreveske, og kjøp mer RAM og en USB-hub på komplett. Endret 1. februar 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå