Xander^ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 topic.. maskina har krasjet..har testet alt hw untatt minne..har ikke hovedkort som støtter ddr.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har du 1 eller flere brikker? test med 1 og 1 alene.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Og i ulike slots. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Ja, har testet..men det jeg lurer på er om bios starter hvis ikke rammen er til stede eller ødelagt.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er vel ikke så mange andre måter å finne det ut på enn å prøve vel? Hvis RAMen er defekt så man ikke får skjermbilde, sier det seg selv at det blir vanskelig. Hvis RAMen er defekt så den kræsjer i spill, burde det gå bra. Som sagt, prøv en og en av RAM-brikkene, og sett de i forskjellige spor for å finne ut om det bare er en det er feil på eller noe. Vil jeg rekke trikken når jeg skal hjem idag? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Du vil antagelig ikke rekke den trikken som gikk før du kom. Ontopic: hvorfor er det et poeng at hovedkortet ikke støtter DDR? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Du vil antagelig ikke rekke den trikken som gikk før du kom. Ontopic: hvorfor er det et poeng at hovedkortet ikke støtter DDR? Vel, har et hovedkort med som støtter i sdminne, ikke ddr..så da blir det vel vanskelig å teste om rammen er defekt uanz..har funnet ut at det er hovedkortet som er defekt.. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Xander^: OK, men det jeg mente var: hvorfor mener du at det er vanskeligere å teste SD-RAM enn DDR-RAM? Forklaring, takk. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Han sier vel at han ikke får testet minnet i et annet hovedkort, da han har et med DDR og et med SDram. Det er min tolkning....... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Men har du testet minnet med memtest86? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå