shaho Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen som vet om 80euromail.com er seriøs? Hvis det er det kan man tjene 20% av 3000 euro?? Forresten noen som vet hva Payment account ID er på paypal. Hvor finner jeg det, må mann bruke det når mann får penger fra slike nettsteder. Eller holder det med at de kan mailen din? Lenke til kommentar
shaho Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Skjønte ikke så mye av det som stod der... Men får du penger bare for å lage en e-post hos dem? Eller sender de deg reklame som bedrifter betaler som på www.######.no? ###### virker fakstisk, har tjent penger der edit: det blei visst sensurert det...hvorfor det? Endret 3. februar 2005 av Slettet-nQdjz0 Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Reklame vil alltid ha en viss verdi, men påstandene på den siten er hinsides enhver realistisk tolking av markedsverdi på email reklame per i dag. Om du ønsker å prøve tjensten, registrer i det minste en jalla-adresse via Yahoo, MSN eller noe, og prøve ut tjenesten på den måten. Du må uansett bidra med navn og adresse til alle slike tjenester, for de skal jo gjøre deg rik ved å sende deg fete sjekker. Lenke til kommentar
shaho Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Du får 20% av 3000 euro. Da får man litt over 5tusen kroner? altså 600 euro Man får penger for å se på reklame mail i et minutt.. Jeg vet ikke, jeg sier give it a try.. Det tar 30 dager å få pengene Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 i og med at ingen har erfaring med det virker det jo som om det bare er tull. en slik nyhet ville spredd seg ganske fort vil jeg tro. og hvordan kan de tjene på at du ser reklame i 1 min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Lukter MLM her Hva er MLM? Lenke til kommentar
shaho Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Lukter MLM her ja hva er det? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 eg kjapt søk på UrbanDictionary ga dette: MLM see also Multi-Level Marketing. A scheme in which a person (as a "seller") buys a certain amount of product from a "distributor", and then sells for a profit. The seller must then kick back some of his profit to his distributor. In turn all the other sellers this person has recruited and distributes product to must kick back some of their profits to him. Amway is the prototypical MLM. Usually only the founders of a MLM profit from the scheme. Some MLM's are blatant pyramid schemes, although one can argue all MLM's are fraudulent. Look for MLM ads in bus shelters and on telephone poles at intersections. I just blew my inheritance from Grandma on this Flowbee MLM! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 H3nrik sier det veldig greit. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. There's no such thing as easy money. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis noe virker for godt til å være sant, så er det som regel det. There's no such thing as easy money. Det her virker altfor bra til å være sant ja. Men 'There's no such thing as easy money.' Det er jo det, men det er ikke så altfor mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå