Vidder Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har ett standard Cheftec-kabinett (miditower) og 4 kabinettvifter, 3 på 80 MM og en på 90MM. Spørsmålet mitt er hvordan jeg skal plassere de for å få mest mulig effekt? Slik som de står i dag har en som blåser på disken og inn i kassa i front, en nederst foran som blåser inn (90mm, rimelig kraftig vifte) og 2 80mm som blåser ut bak. Noen som har forslag til bedre plasseringer, eller skal jeg la de være slik som de er? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 det er vel meir eller mindre optimal plasering det.. kan eventuelt viss du gider lage hu i toppen og sett i ei 80 vifte der, men det har ikkje så mykje å seie tenker eg Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 det har jeg prøvd, men det er så vanskelig å bore seg selv i hodet :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Vidder Det er nesten det samme som eg har gjort,eg ville ikke gjort noen ting,det er bra sånt som du har det nå. Kjetil Lenke til kommentar
Borf Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 10:32, aurstad skrev:det har jeg prøvd, men det er så vanskelig å bore seg selv i hodet :wink: skal eg hjelpe deg :smile: eg kan staffe ein stor drill slik at eg kan båre deg ned i ryggen Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 fint, da kan jeg kanskje få idle-temp'n på hjernen ned til rundt 37 grader igjen.. (den er mest idle) hmm.. Eller kanskje jeg bare skal ta meg en paracet? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå