Πεισιθάνατος Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 – Pasienten har tidligere vært aktiv, men har nå gått over til rollen som husmor. – Pasienten er oppegående og sengeliggende. – Pasienten var i ferd med å løpe etter Briskebytrikken, da hun plutselig falt på kne foran domkirken. – Pasienten arbeidet på et tak, han mistet taket og falt. – Det er sannsynlig at pasienten ikke kan bære ølkasser med fingeren så han sykemeldes i 2 uker. – Pasientens største problem er impotens, så han søkes til Jeløy Kurbad for opptrening. – Pasienten har en protese i overkjeven og en hjemme. – Pasienten gikk tur i skogen da han traff en elg som også var ute på tur i skogen. – Han har for det meste kontorarbeid, men har også en del reisning i virksomheten. – Pasienten er en 65-år gammel kvinne som ramlet på gaten. Tilfellet ble komplisert av at en lastebil deretter kjørte over henne. – Pasienten hører meget dårlig. Faktum er at han ikke har noen hørsel i det hele tatt på venstre øye. – Etter at pasienten sluttet å røyke har hans lukt kommet tilbake. – Pasienten søker hjelp etter å ha slått til venstre stortå som nesten har løsnet. Personalet får dog ikke dra den av da det gjør vondt. – Pasienten har mandolinstor prostata – Avføringen har samme farge som dørene i 3. etasje. – Hun beskriver hodepinen som spennende. – Urin dyrket på distriktslegen viser vekst av coli. – Venstre kne svulmet opp og søkte lege. – Jeg titter på pasienten i microskop, men blir ikke klokere av det. – ...har vært på fjelltur. Nedkom med helikopter i går. – Liten tumor på venstre side av høyre skalle. – Pasienten er betydelig bedre etter at han dro herfra. – ...har begynt å få små teskjeer i avføringen opp til 15-20 ggr. daglig. – Skal trene i basseng om hun våger seg ned i bassenget. Tas opp på nytt om en uke. – Har tre barn, tre jenter og en gutt. – Hatt vondt i natt i øret som har forsvunnet. – Føler seg bedre om han holder hodet bak nakken. – Far og mor døde når hun var 12 år. De har ingen kontakt med henne. – Kommer nå inn grunnet smerter i gipsen. – Pasienten får allergisk reaksjon av kontrastmiddel, jordbær, reker og flere av barna. Jeg lo godt da jeg leste dette... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 :!: Synes den siste var dritbra.. Minner litt om mor. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 – Pasienten får allergisk reaksjon av kontrastmiddel, jordbær, reker og flere av barna. hehe Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 – Pasienten arbeidet på et tak, han mistet taket og falt. Dette er min favoritt... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 – Avføringen har samme farge som dørene i 3. etasje. likte den jeg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 – Venstre kne svulmet opp og søkte lege. Mange morsomme. :!: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Mye bra, men min favoritt er: *trommevirvel* *mer trommevirvel* – Pasienten gikk tur i skogen da han traff en elg som også var ute på tur i skogen. Endret 2. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe, mange bra her, ja. Jeg fant også en side med saksmapper fra forsikringsbuisnessen, men jeg kan ikke finne den igjen. Hvis noen vet hva jeg mener og har en link, så må dere gjerne poste den. " - Jeg kjørte inn oppkjørselen min, og kolliderte med et tre som ikke sto i min hage" Dette var en av forklaringene på den sida. Det var også mange andre morsomme... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 http://www.trafikkskolen.no/humor.htm Vet ikke om det var denne siden, men setningen din står der.... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 – Pasienten er en 65-år gammel kvinne som ramlet på gaten. Tilfellet ble komplisert av at en lastebil deretter kjørte over henne. pussig at når en lastebil køyrer over deg, så _kompliserer_ det faktisk tilfellet... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Fantastisk link. De her var også gode: Pasienten søker hjelp etter å ha slått til venstre stortå som nesten har løsnet. Personalet får dog ikke dra den av da det gjør vondt. Skal trene i basseng om hun våger seg ned i bassenget. Tas opp på nytt om en uke. Og den trafikklinken var dødsgod, den også: Hunden var sort og lite synlig i mørket. Etter sammenstøtet oppførte den seg litt merkelig, men hundens eier opplyste senere at den aldri hadde vært helt god. Fikk "kink" i nakken, lege vil bli hjemsøkt. Det går ikke an å påstå at jeg holdt for stor fart. Bilen ble dyttet av min 72 år gamle søster. Beklager håndskriften, men det at jeg skriver som en gris betyr ikke at jeg kjører som en. Jeg kolliderte med et tre som sto stille. Jeg kjørte mannen ned. Han innrømmet at det var hans feil, fordi han var kjørt ned før. Jeg mente sidevinduet var rullet ned, men det var det ikke hvilket jeg konstanterte da jeg stakk hodet gjennom det. Vedlagt sender jeg regning på 269 kr. for skade på mitt understell. Fører av bil B var usikker på om bilen var forsikret. Han var også usikker på om han eide den. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) http://www.trafikkskolen.no/humor.htm Vet ikke om det var denne siden, men setningen din står der.... JAA! Den var det... Takk! Det var riktignok ikke der jeg fant det, men det var uansett det jeg lette etter... Edit: Det var ikke helt det samme, men uansett morsomt. Endret 2. februar 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hans skyld - han holdt altfor liten avstand til bilen bak. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå