digitalglenn Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) fikk en skjerm i gave for litt siden av typen Blackview M191 19" prøvde den litt og fant ut at den er TOTALT ubrukelig til spill. jeg fant også testen av den forgie modelen til Blackview Test av blackview og da var jeg sikker på at den var ubrukelig så den må byttes. det var da jeg fant benQ skjermen på netshop.no og lurte egentlig på om noen kunne komme med noen fordeler og ulemper med skjermen, og det hadde vært STRÅLEDE om en HW skjemtester kunne uttale seg om hvordan den klarer seg i spill for all del vanelige brukere kast dere inn i diskusjonen BenQ skjemen Endret 1. februar 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei, Netshop og jeg driver og "krangler" om om denne skjermen en gang eksisterer. Jeg tror nemlig at dette egentlg er FP937s+, og at navnet Netshop har stammer fra en skrivefeil på BenQs/importørens prisliste. Skulle det vise seg at jeg har rett så kommer det en test av den om ikke alt for lenge - har Netshop rett kan du belage deg på lenger ventetid Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 så du mener at det ikke finnes noen skjerm som heter det, med andre ord det finnes ikke noe 8 ms skjerm? hvem andre skjermer i 19 tommer er orntlig bra til spilling ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Joda, ta en titt på 937s+ https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25048 Men jeg kan ikke garantere at jeg har rett før Netshop faktisk får den på lager, og kan sjekke hva som står på esken Det er også to andre skjermer på markedet med 8 ms: http://hardware.no/art.php?artikkelid=12416 I tillegg kommer de en liten sak fra Nec snart Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) OVERLEGENT ! mene vet du ca hvordan etterslepet er på benQ g samsung skjermen ? Endret 2. februar 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke før jeg er ferdig med å teste de Lenke til kommentar
gaupaz Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 fikk en 937s+ i dag og det er fortsatt litt etterslep der på soldier of fortune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå