lokeland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har sittet å målt å tegna opp noe i NAM-timen som jeg mekka på nytt igjen i photoshop (se vedlagt bilde). Har tenkt å lage en viftestyring med justerbar vifte-hastighet på 2 vifter og lys styring for en Sunbeam Lazer LED og noe hjemmelaget blå og rød-flashing lagd av 8 LED-lys (Kommer tilbake til dette når jeg får dilldallet i posten). Også en LCD-skjerm når jeg får lønna mi den 20. februar! Det røde på tegningen er da plexi som er "børstet" for å få fram en mild frost-effekt. Så nå trenger jeg noen tips til hva annet jeg kan gjøre her? Kan dytte ting litt bort for å få mer plass til andre ting, men jeg trenger et litt kult utseende! Takker for alle forslag! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Syns den var kul sånn den er nå! Men når du tenker på "noe annet du kan gjøre der," Så kunne kanskje et 12/5v uttak med noen vippedeksler vært kult, så kan du koble til utvendige vifter på varme sommer dager Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hmm.. Hehe, morsom idè! Men hvordan lar dette seg lage da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Dropper LCDen og tar den en annen gang pga. økonomien Så da har jeg enda mer plass til "ubrukelig" stash! =D Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå