Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
så du fatta ikke HalTans eksempel?

Joda. Skjønner ikke hvorfor han kommer med det en gang, når jeg hele tiden har sagt at misunnelse kan være en grunn. Kankankankankankankan. Det var et potensielt svar på innlegget han skrev.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Ok".

Det finnes flere former for sjalusi da. Jeg nevnte de for noen poster siden; du trenger ikke være sjalu på personen, men heller suksessen hans og hva han har gjort for å oppnå den. Hvis du med hjertet på hånden kan si at du ikke ønsker å tjene penger og være kjendis ved å bare gjøre det du liker, skal jeg holde deg som et unntak, men jeg tror faktumet er at mange er misunnelige på Phillip og den situasjonen han befinner seg i.

Denne uttalelsen var bare generelt ment, liksom? Klaske tute, den kjøper jeg ikke. Du addresserer mange i denne tråden (utenom meg) som "hater" Philip med den, i hvert fall.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Får prøve å få vekk misforståelsene:

Du trodde i begynnelsen at jeg mente at dere var misunnelige på Phillip og at det var en av grunnene til at dere mislikte ham.

Jeg mente at misunnelse generelt var en grunn til å mislike en kjendis og svarte vel egentlig bare med ett av mange mulige alternativ på det du sa om at det måtte være en grunn til at noen kastet snøball på ham i utgangspunktet.

Så var det forhåpentligvis ute av verden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
men jeg tror faktumet er at mange er misunnelige på Phillip og den situasjonen han befinner seg i.

Den situasjonen som i: suksessrik og populær.

Sa jeg at det var derfor noen mislikte ham?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Greit at du vil prate om misunnelse, ikke like greit at det dukker opp i denne tråden. Tro meg, misunnelse har INGENTING med saken å gjøre.

Som sagt, det var ett av mange alternativer som passet under sitatet av deg tidlig i tråden.

Du trenger ikke like en person for å være misunnelig på ham/henne. Hvis en i klassen min vinner i lotto, er jeg fortsatt misunnelig på ham selv om jeg synes han er den styggeste idioten i distriktet.

Lenke til kommentar

Philip er usedvanelig tragisk utad.

Og hvorvidt det er mulig å hate en person man aldri har møtt skal ikke jeg kommentere på, men han kommer farlig nære. Han gjør meg direkte kvalm når jeg ser han opptre offentlig - og denne hardbarka gangstergreia hans hører ingensteds hjemme. Det samme gjelder hans oppførsel på nettavisen til VG, og alle andre steder han ytrer seg. Han er bare en liten snørrvalp med et litt lite heldig apparat i ryggen - og musikken hans gir meg frysninger - på den ikke fullt så bra måten.

ÆSJ!

Lenke til kommentar
Greit at du vil prate om misunnelse, ikke like greit at det dukker opp i denne tråden. Tro meg, misunnelse har INGENTING med saken å gjøre.

Hva F? Du snakker for hele forumet ser jeg. Bravo. :w00t:

Sumsumsummarum:

Du burde slutte å snakke for flere enn deg selv!

wh1te har da for alvor kun nevnt at missunnelse KAN være en kilde.

Det betyr da ikke at det MÅ være det hos deg, Kurt, Bernt og Nils.

wh1te har kun sagt sin mening i denne tråden, så hvorfor skal han trenge årer til å ro seg bort fra sin egen mening. Beklager ass, men dere fremstår noen skikkelige bitchy kverulanter her nå.

Og forresten. Det der var min mening. Det betyr ikke at Tor, Leif og Per trenger å mene det samme. Jeg trenger heller ingen årer til å ro bort fra min mening.

Gratulerer til dere!

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Altså.. Hvorfor skal folk være så forbanna frekke og "tøffe" hele tia ?

Han driter seg ut! Ikke er han en bra artitst heller :thumbdown:

Serisøt.. Tviler på att han kommer langt!

*drømmer om og bli stor og slem, møte Philip og fortelle han ett par visdomsord*

ON TOPIC: Philip SØX :yes:

Lenke til kommentar
fy faen for en idiot han er,

han trekker norsk rap ned i dass.

''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!:

tragisk guttunge

Si meg; hva hadde du gjort da?

Du hadde vel "banka han, siden han trudde han var no" ... ?

Ja han sa jo i en tråd at han banker opp alle som tror de er noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...