Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, nå er vel dommedag kommet for denne tråden tenker jeg.

We agree to disagree

Kanskje like greit. De fleste har vel fått ut frustrasjonen sin over Philip nå :p

Btw, så vet jeg lite om Philip selv, vet bare at jeg syntes oppførselen i videoen og på nettmøtet var mindre god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fint at du stenger tråden, egentlig, på tide det. Men litt ydmykhet hadde passet fin-fint, jeg mener, innrøm det: Envy-pratet er direkte latterlig.

Jeg stenger ikke tråden.

Ikke tro at jeg sitter her, sta og redd for å tape diskusjonen, men klamrer meg til et argument jeg kom til slik at jeg skal redde litt stolthet. Jeg mener bastant og naturligvis at misunnelse spiller en stor rolle når det kommer til å mislike kjendiser. Tenk litt på det:

En fyr, for eksempel en artist lager en type musikk du ikke liker. Du synes faktisk det er helt talentløst. Du mener at du kan lage bedre, men likevel har du ikke samme status som ham. Da gjør det faktum at han lager en talentløs type musikk du hater det slik at misunnelsen blir så stor at du misliker selve personen.

Å si at det er direkte latterlig, det er direkte latterlig.

Lenke til kommentar
En fyr, for eksempel en artist lager en type musikk du ikke liker. Du synes faktisk det er helt talentløst. Du mener at du kan lage bedre, men likevel har du ikke samme status som ham. Da gjør det faktum at han lager en talentløs type musikk du hater det slik at misunnelsen blir så stor at du misliker selve personen.

Mener du da at folk her ikke hater han for språkbruken og oppførselen, men innerst inne hater de han fordi han har høyre status pga. den dårlige musikken? Henger ikke helt ihop for meg.

Edit: Hater kan vel kanskje byttes ut med misliker..

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mener du da at folk her ikke hater han for språkbruken og oppførselen, men innerst inne hater de han fordi han har høyre status pga. den dårlige musikken? Henger ikke helt ihop for meg.

Nei, det mener jeg ikke. Jeg bare kommer med et rimelig svart/hvitt eksempel slik at folk kan forstå at misunnelse også kan spille en rolle i et slikt hat som forekommer her på forumet.

Dessuten så tror jeg ikke at noen her hater Phillip, i ordets rette forstand, innerst inne.

Lenke til kommentar
Ikke tro at jeg sitter her, sta og redd for å tape diskusjonen, men klamrer meg til et argument jeg kom til slik at jeg skal redde litt stolthet.

Sorry mac, men det lyser. Vi kan være enige om å være uenige på det punktet uansett, det er ikke veldig vesentlig.

Jeg mener bastant og naturligvis at misunnelse spiller en stor rolle når det kommer til å mislike kjendiser. Tenk litt på det:

Å! Som du har misforstått.

Jeg kan ikke rappe, jeg mener ikke at jeg kan lage bedre, jeg driter egentlig lang marsj i musikken til Philip, selv om jeg synes den er dårlig. Jeg, og alle andre som har posta i denne tråden (sånn ca.) liker ikke at han ikke kan oppføre seg. Samme faen om han er kjendis eller ikke, for pokker. Jeg har fobi mot klyser. Jeg tør også å påstå at min status som oppegående står langt mye høyere i kurs hos de aller fleste, enn Philips påtatte holdning. Nei, jeg kjenner ikke Philip personlig, ikke du heller. Jeg dømmer ham ut ifra hans handlinger, slik man skal dømme folk. Han oppfører seg ikke godt = jeg liker ham ikke. Det er egentlig såre enkelt.

Personlig synes jeg Iron Maiden er et talentløst band, allikevel kritiserer jeg ikke Bruce Dickinson for å "være en drittsekk" eller noe i de baner. Jeg har respekt for fyren, han har ikke vist meg noe annet enn respekt han heller (i den form av at jeg ikke har hørt ham slenge denne typen dritt, snarere tvert imot opplever jeg ham som en hyggelig og jovial fyr). Ser du forskjellen, Wh1te? Jeg synes ikke Tande-P er en drittsekk fordi jeg ikke liker TV-programmene hans, og jeg sitter heller ikke bak en skjerm og prater dritt om ham. Jeg har ikke noe grunnlag for å kalle Tande-P barnslig og kjip. Med Philip, derimot, har jeg mer enn nok å ta av. Fyren gir meg et utelukkende negativt inntrykk, jeg liker ham rett og slett ikke. Det handler ikke om misunnelse, det handler om at Philip er en liten dritt, en slik liten dritt jeg sannsyneligvis ville ha fnyst over å møte på gata, uansett hvor kjent han var.

Tar du den FOCKINGS tegninga?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å! Som du har misforstått.

Det er vel heller den motsatte veien. Jeg sa aldri at du var en av dem som mislikte ham fordi du var misunnelig. Likevel kommer du med flere eksempler for å på død å liv bevise at du misliker ham for noe helt annet enn der han er i dag.

Jeg kom med en generalisering og jeg synes det er rart hvis du nekter for at misunnelse kan være en grunn til at folk misliker kjendiser. Veldig rart. For å understreke poenget med dette innlegget: det handlet ikke om deg, eksempelet mitt.

Du trenger ikke være center of attention her også, det er Phillip det er snakk om, capish? :roll:

Kom med det siste innlegget ditt, livbåten, så kan vi avslutte der. Er det jeg som skal be om ydmykhet nå og prøve å tvinge frem et "sorry, jeg misforstod" av deg?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Det er vel heller den motsatte veien. Jeg sa aldri at du var en av dem som mislikte ham fordi du var misunnelig. Likevel kommer du med flere eksempler for å på død å liv bevise at du misliker ham for noe helt annet enn der han er i dag.

Jeg er 100% sikker på at jeg snakker for nittinikommani prosent av denne tråden, samt størstedelen av den siviliserte befolkninga i dette langstrakte rike + litt til.

Jeg kom med en generalisering og jeg synes det er rart hvis du nekter for at misunnelse er en grunn til at folk misliker kjendiser.

Har jeg ikke nektet. Men jeg nekter for at det er grunnen til at vi (og ja, jeg snakker garantert for ALLE, sikkert deg også?) ikke tåler fyren.

Du trenger ikke være center of attention her også

Har jeg heller ikke bedt om. Men sånn når vi først er i gang tør jeg påstå at jeg har noe å fare med, er ikke galt å være enig.

Kom med det siste innlegget ditt, livbåten, så kan vi avslutte der. Er det jeg som skal be om ydmykhet nå og prøve å tvinge frem et "sorry, jeg misforstod" av deg?

Om du ikke mener det, nei. Jeg har ikke slengt ut noen livbåt, tør jeg påstå, noen som mener det? Vennligst si ifra.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...