Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

I de fleste tilfeller så er misunnelse den mest logiske grunnen, fordi man har faktisk ingen kjennskap til kjendisen(e).

Hvorfor denne dobbelskheten? Du har vel flere ganger i dag omtalt Cate Blanchett i lite flatterende ordelag, men når andre gjør det om en liten norsk rap-er så må de plutselig ha tilbragt liv og lemmer sammen med personen for å komme med uttalelser? Man burde vel feie for egen dør før man inntar den høye hest som moralens vokter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes flere former for sjalusi da. Jeg nevnte de for noen poster siden; du trenger ikke være sjalu på personen, men heller suksessen hans og hva han har gjort for å oppnå den. Hvis du med hjertet på hånden kan si at du ikke ønsker å tjene penger og være kjendis ved å bare gjøre det du liker, skal jeg holde deg som et unntak, men jeg tror faktumet er at mange er misunnelige på Phillip og den situasjonen han befinner seg i.

Poenget var aldri å påstå at det ALLTID er tilfellet, men heller at du brukte det akkurat nå, og det argumentet ikke kan brukes som frikort når man forsvarer en kjendis.

I de fleste tilfeller så er misunnelse den mest logiske grunnen, fordi man har faktisk ingen kjennskap til kjendisen(e).

Selvfølgelig vil en ønske pengene som en annen har, det er jo åpenbart. Jeg er sjalu på pengene hans akkurat som jeg er sjalu på jobben din, eller håret til HalTan. Men jeg hater dere ikke pga det.

Jeg har ikke hørt så veldig mye om Kim Jong-Il annet enn hva som står i media, så på den måten har jeg egentlig ikke grunnlag for å si at han er en teit fyr. Men jeg mener det fortsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du ikke har noe vettug å komme med i denne tråden, foreslår jeg at du holder tastaturet i ro.

Hvabehager!? Man kan ikke si at folk ikke kommer med noe vettug fordi de argumenterer mot ens meninger!

Argumenterte du mot mine meninger når du mente at jeg hadde sagt at misunnelse var den eneste grunnen i dette tilfellet?

Forresten lurer jeg på hvilket grunnlag du hater Cate Blanchett så intenst på da? Tror ikke din kjennskap til henne går lengere enn til media heller...

Heisann. En ting å lure på :hmm:

Liker ikke Cate Blanchett fordi hun ødelegger potensielt gode filmer. Meget mulig det kan sammenlignes med hvorfor dere "hater" Phillip. Har nok misbrukt noen begreper og ikke vært presis nok når det kommer til mine utsagn om Cate Blanchett.

Lenke til kommentar

Herregud! Slutt å gjemme deg bak å argumentere rundt Envy-greia. Det er klart jeg kunne tenkt meg å oppnå suksess, hvem kunne ikke det? Betyr det at jeg mer enn gjerne til en viss grad skulle vært i [sett inn kjendis' sko], at jeg ikke kan forbeholde meg retten til å kritisere nevnte person for å oppføre seg som et levende toalett? Sorry, jeg ser ikke argumentet. Mange kjendiser gjør alt de kan for å være imøtekommende, godt likte mennesker, slike folk liker jeg. Philip, derimot, tar på seg en "bad ass"-holdning som ikke ligner grisen. Det er ikke kult å kalle 40-åringer som sier at de liker låta hans for [sett inn fjortissdrittslenging]. Det er uakseptabelt uansett hvem det kommer fra, spesielt uakseptabelt er det fra en person i offentlig søkelys. Philip må lære å oppføre seg etter normal folkeskikk, som så mange andre.

Jeg FATTER ikke hvorfor det er galt å kritisere ham for å være, unnskyld uttrykket, en forbanna drittunge av uante dimensjoner. Fyren er en dust, jeg liker ham ikke, jeg kritiserer ham. Mine motiver er pure, jeg liker ikke drittsekker. Punktum finale.

White, gi deg mens leken er god, for argumentene dine er dessverre tynnere enn sytråd akkurat nå.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har noe vettug å komme med i denne tråden, foreslår jeg at du holder tastaturet i ro.

Hvabehager!? Man kan ikke si at folk ikke kommer med noe vettug fordi de argumenterer mot ens meninger!

Argumenterte du mot mine meninger når du mente at jeg hadde sagt at misunnelse var den eneste grunnen i dette tilfellet?

Ja, jeg følte at det du ville fram til var at vi var en gjeng misunnelige aper. Men jeg har vel oppfattet feil da, beklager hvis det er slik.

Forresten, hvordan kjenner du philip så mye bedre enn oss? Er dere i slekt, bestevenner eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Forresten, hvordan kjenner du philip så mye bedre enn oss? Er dere i slekt, bestevenner eller noe sånt?

Har jeg sagt jeg kjenner ham? Har jeg i det hele tatt insinuert det? Har jeg sagt at jeg liker ham noe bedre enn dere? Jeg stiller bare spørsmål til hvorfor dere ikke liker ham.

Lenke til kommentar
Har jeg sagt jeg kjenner ham? Har jeg i det hele tatt insinuert det? Har jeg sagt at jeg liker ham noe bedre enn dere? Jeg stiller bare spørsmål til hvorfor dere ikke liker ham.

Grunnen til at jeg ikke liker ham, er pga holdningen, språkbruket og frekkheten hans. Godt mulig han er snill og grei privat, men måten han oppfører seg på scenen/i media får meg til å mislike ham sterkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Slettet dette innlegget, er ikke vits å dra det lenger. Det første innlegget jeg kom med i denne tråden var halvveis ment på spøk. Er ikke noe stor fan av ham jeg heller, fordi han sier en del teite ting, men så er jeg heller ingen fan av den personen jeg var for 1, 2 og 3 år tilbake.

Synes det er litt tynt grunnlag på å mislike en person på, men fuck it.

likferd formulerte seg ganske greit på slutten.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Forresten lurer jeg på hvilket grunnlag du hater Cate Blanchett så intenst på da? Tror ikke din kjennskap til henne går lengere enn til media heller...

Heisann. En ting å lure på :hmm:

Liker ikke Cate Blanchett fordi hun ødelegger potensielt gode filmer. Meget mulig det kan sammenlignes med hvorfor dere "hater" Phillip. Har nok misbrukt noen begreper og ikke vært presis nok når det kommer til mine utsagn om Cate Blanchett.

Ser man det

-Liker ikke Philip fordi han oppfører seg som en oppblåst, respektløs, umoden wannabe med ego stort nok til å ha eget postnummer.

Jeg syns han virker latterlig, og mange deler visst den oppfatningen. Vi kjenner han ikke, men vi kjenner til hvordan han oppfører seg i offentlighet. Som imo er mer relativt.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ikke sammenligne tingen jeg har med Cate Blanchett og greiene med Phillip. Er to litt forskjellige ting. Nå tenker jeg tråden stenges. Er ikke jeg som kommer til å ta knekken på den uansett.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...