Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hvis jeg får høre nå (på grunn av Envy-tingen min) at

"Hvorfor skulle jeg misunne Phillip, han suger jo å rappe."

så er det nettopp det som er poenget mitt. Grunnen til at mange misunner ham er fordi han har fått mye oppmerksomhet for å gjøre noe dere mener han suger til.

Lenke til kommentar

Alle som har 50 øre mer enn meg misunner jeg fordi de har 50 øre mer enn meg. Det betyr ikke at disse menneskene ikke kan være drittsekker og hvis jeg ikke liker disse menneskene (fordi de er f eks frekk uten grunn for å virke tøff) så har det ikke noe med at de har mer penger eller er kjent å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Alle som har 50 øre mer enn meg misunner jeg fordi de har 50 øre mer enn meg. Det betyr ikke at disse menneskene ikke kan være drittsekker og hvis jeg ikke liker disse menneskene (fordi de er f eks frekk uten grunn for å virke tøff) så har det ikke noe med at de har mer penger eller er kjent å gjøre.

Så fint for deg da. Tingen er bare at i mange tilfeller så er popularitet grunn nok til å hate.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Sier bare at man ikke alltid kan bruke "du er bare sjalu" argumentet.

Nettopp, det blir for dumt.

Har vel heller aldri sagt det da :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I dette tilfellet, jo.

Hvor da? Fortell meg hvor jeg har sagt at misunnelse alltid er grunnen.

Hvis du ikke har noe vettug å komme med i denne tråden, foreslår jeg at du holder tastaturet i ro.

Lenke til kommentar
Tja, er vel ikke tilfeldig at han ble kasta på i utgangspunktet...

Envy:

A feeling of discontent and resentment aroused by and in conjunction with desire for the possessions or qualities of another.

Mulig lille Phillip skulle tøffe seg for rap-kollektivet sitt, men han som hev snøball var i alle fall ute etter oppmerksomhet. Jeg hadde elsket å smelle en kake i ansiktet på Cate Blanchett og hadde selvfølgelig regnet med å få en eller annen form for sanksjon tilbake.

Har du sett "tett på nett" med Sandra og Philip? ... Den er forresten sensurert nå.. *kremt*

Og nei, jeg føler meg ikke akkurat fryktelig sjalu på denne Philip, egentlig. Jeg har i hvert fall hjernen i behold.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

I dette tilfellet, jo.

Hvor da? Fortell meg hvor jeg har sagt at misunnelse alltid er grunnen.

Hvis du ikke har noe vettug å komme med i denne tråden, foreslår jeg at du holder tastaturet i ro.

Poenget var aldri å påstå at det ALLTID er tilfellet, men heller at du brukte det akkurat nå, og det argumentet ikke kan brukes som frikort når man forsvarer en kjendis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tja, er vel ikke tilfeldig at han ble kasta på i utgangspunktet...

Envy:

A feeling of discontent and resentment aroused by and in conjunction with desire for the possessions or qualities of another.

Mulig lille Phillip skulle tøffe seg for rap-kollektivet sitt, men han som hev snøball var i alle fall ute etter oppmerksomhet. Jeg hadde elsket å smelle en kake i ansiktet på Cate Blanchett og hadde selvfølgelig regnet med å få en eller annen form for sanksjon tilbake.

Har du sett "tett på nett" med Sandra og Philip? ... Den er forresten sensurert nå.. *kremt*

Og nei, jeg føler meg ikke akkurat fryktelig sjalu på denne Philip, egentlig. Jeg har i hvert fall hjernen i behold.

Det finnes flere former for sjalusi da. Jeg nevnte de for noen poster siden; du trenger ikke være sjalu på personen, men heller suksessen hans og hva han har gjort for å oppnå den. Hvis du med hjertet på hånden kan si at du ikke ønsker å tjene penger og være kjendis ved å bare gjøre det du liker, skal jeg holde deg som et unntak, men jeg tror faktumet er at mange er misunnelige på Phillip og den situasjonen han befinner seg i.

Poenget var aldri å påstå at det ALLTID er tilfellet, men heller at du brukte det akkurat nå, og det argumentet ikke kan brukes som frikort når man forsvarer en kjendis.

I de fleste tilfeller så er misunnelse den mest logiske grunnen, fordi man har faktisk ingen kjennskap til kjendisen(e).

Lenke til kommentar

Hvabehager!? Man kan ikke si at folk ikke kommer med noe vettug fordi de argumenterer mot ens meninger!

Edit: Etter å ha sett hvilke konstruktive ting Philip kommer med, kan jeg med hånden på hjertet si at jeg synes han er en idiot.

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar
Det er han selv som har skapt bildet noen har om han, du kan skylde på media, hadde han vært en trivelig kar hadde de ikke klart å skape det bildet. Syns han virka latterlig fra første gang jeg så han. Jaja :roll:

Der slo du i stykker argumentet ditt: Du synes han var "latterlig" fra første stund, og det er det sikkert mange andre her som gjorde også. Det bildet du snakker om, det som du mener han har skapt av seg selv, gjennom media, hadde tydeligvis ikke så mye å si for din del.

:huh: og poenget var?

Forresten lurer jeg på hvilket grunnlag du hater Cate Blanchett så intenst på da? Tror ikke din kjennskap til henne går lengere enn til media heller...

Du hoppte galant over Philip sine tett på nett svar forresten ja

Ellers er jeg vel enig med missunelse grunnlaget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jepp, sorry White, men dette blir for dumt. jeg liker ikke Philip fordi han er og blir en oppblåst, frekk drittunge med påtatt (og uprovosert) "attitude". Synd at tett på nett er redigert, men det var en del saftig drittslenging der.

Jeg leste tett på nett like etter det ble publisert og synes ikke at det var så veldig mange tilfeller av saftig drittslenging der.

Hvis "sorry, dette blir for dumt" er din måte å avslutte en diskusjon på, så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du i det hele tatt poster her. Betyr det mye for deg å slenge dritt om Phillip? Det går ikke heller bare an å si "fuck it"?

Poenget er at i denne tråden skal vi diskutere spyttingen og hvorvidt det var rett eller ikke. Har ikke sett så mange som har sagt hva de mener om reaksjonen hans og hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...