DarkStarr Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 trenger man kodec eller????? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jada, det stemmer at han ligger høyt på VG-lista. Godt jobbet Philip. Men jeg syns at han fremtrer som en flopp i intervjuer både i aviser og på TV. Men ærlig talt gutta, Dragostea Din Tei lå også høyt på VG-lista, men var i bunn og grunn en bedriten sang. Det samme gjelder med karen og hans sang(er). Endret 1. februar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Har du sett Tett på nett-intervjuet med ham? Ja det har jeg. Har du hørt utsagnet "angrep er det beste forsvar"? Ok, så har han en teit måte å forsvare seg selv på, men en eller annen form for skjerming må han ha, populær som han er. De folkene han "disset" på Tett på Nett intervjuet, var i utgangspunktet som dere - ute etter å fortelle ham hvor teit dere synes han er. La du merke til at han sa "Begynn å grin." til en som sa hun beundret sandra? Husker ikke hele innlegget, men det var TOTALT meningsløst å si noe slikt til en som ikke hadde noe negativt å komme med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 flopp? han ligger på førsteplass på vg-lista,det ser ikke jeg på som noe flopp... Tror ikke akkurat det er på grunnlag av Philip. Nei, han hadde jo ingenting med den låten å gjøre Han har ikke debutert med album enda, så kommer folk og kaller ham flopp, enda han har hatt suksess med både "Barnslig" og "Sommerflørt". La du merke til at han sa "Begynn å grin." til en som sa hun beundret sandra? Husker ikke hele innlegget, men det var TOTALT meningsløst å si noe slikt til en som ikke hadde noe negativt å komme med. Show me. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 "PHILLIP!! Innsendt av: Mammaen til Phillip., 16/12 - 2004 kl: 13:45 Kan du bare holde kjeft Phillip! du er så utrolig høy på pæra og dritt! bare hold kjeft! det var ikke slik jeg oppdro deg! :-( Faggot... Hilsen Philip " "Musikk videoen ders suger! sangen suger! og Philip suge! Men Sandra e me gla i! IKKJE SYNG ØSTLANSK MER SANDRE! Hold deg til Nordlansk! du er glad i å suge du. Hilsen Philip " "Det har gått gjetord til verdensnavle (brusgård i Danmark) om denne herlige sommerlåta!!!! Jeg husker selv min første sommerflørt i toogåtti, gud det var deilig. Og denne låta bringer meg rett tilbake. Men husk nå Philip; at dere skal stå fram som et godt eksempel for både gamle og unge, så ikke være så krass i kommentaren. Det kan faktisk treffe folk ganske hardt i brystet. Anyways som man sier her sørpå, lykke til videre! Hilsen Layla på toogførr begyn og grin Hilsen Philip " "Du e jo fette frekk. Har aldri opplevd en så jevla opplåst dritt, du skal liksom svare folk høflig. Skal ikke du være et forbilde? din forbanna kødd.... Du e fette gærn, et en hæstkuk! " Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du e fette gærn, et en hæstkuk! " Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 den ja, pain. Patetisk. Den kan ikke forsvares. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 den ja, pain. Patetisk. Den kan ikke forsvares. Hører jeg noen forsvare det der, ja da. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Philip er et levende bevis på at enhver komplett idiot som kan fem stygge ord kan komme høyt opp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 flopp? han ligger på førsteplass på vg-lista,det ser ikke jeg på som noe flopp... Tror ikke akkurat det er på grunnlag av Philip. Så sant, så sant. Jeg hadde aldri hørt om ham før han plutselig dukka opp sammen med Sandra. Og jeg er helt sikker på at han blir like fort glemt når de to går hvert til sitt. Og de svarene han gir på det nettmøtet....patetisk Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jævla klyse! "FOCKER!" Å så badass han er Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fy faen for en idiot han er, han trekker norsk rap ned i dass. ''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!: tragisk guttunge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fy faen for en idiot han er,han trekker norsk rap ned i dass. ''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!: tragisk guttunge Si meg; hva hadde du gjort da? Du hadde vel "banka han, siden han trudde han var no" ... ? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dette utvikler seg til en never-ending discussion. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fy faen for en idiot han er,han trekker norsk rap ned i dass. ''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!: tragisk guttunge Si meg; hva hadde du gjort da? Du hadde vel "banka han, siden han trudde han var no" ... ? jeg ville hatt litt mer respekt for fansen og latt være å fremstå som en idiot på den måten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fy faen for en idiot han er,han trekker norsk rap ned i dass. ''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!: tragisk guttunge Si meg; hva hadde du gjort da? Du hadde vel "banka han, siden han trudde han var no" ... ? jeg ville hatt litt mer respekt for fansen og latt være å fremstå som en idiot på den måten Så du er en av dem som mener at han som kastet snøball på ham var en "fan"? Neppe. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 fy faen for en idiot han er,han trekker norsk rap ned i dass. ''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!: tragisk guttunge Si meg; hva hadde du gjort da? Du hadde vel "banka han, siden han trudde han var no" ... ? Hvorfor forsvarer du han egentlig? Imo er det du som ikke vet så mye akkurat her... Det er han selv som har skapt bildet noen har om han, du kan skylde på media, hadde han vært en trivelig kar hadde de ikke klart å skape det bildet. Syns han virka latterlig fra første gang jeg så han. Jaja Ontopic: så er vel kommentarer overflødige, han snakker godt for seg gjennom handlingene og uttalelsene sine. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tja, er vel ikke tilfeldig at han ble kasta på i utgangspunktet... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tja, er vel ikke tilfeldig at han ble kasta på i utgangspunktet... Gullkorn! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er han selv som har skapt bildet noen har om han, du kan skylde på media, hadde han vært en trivelig kar hadde de ikke klart å skape det bildet. Syns han virka latterlig fra første gang jeg så han. Jaja Der slo du i stykker argumentet ditt: Du synes han var "latterlig" fra første stund, og det er det sikkert mange andre her som gjorde også. Det bildet du snakker om, det som du mener han har skapt av seg selv, gjennom media, hadde tydeligvis ikke så mye å si for din del. Tja, er vel ikke tilfeldig at han ble kasta på i utgangspunktet... Envy: A feeling of discontent and resentment aroused by and in conjunction with desire for the possessions or qualities of another. Mulig lille Phillip skulle tøffe seg for rap-kollektivet sitt, men han som hev snøball var i alle fall ute etter oppmerksomhet. Jeg hadde elsket å smelle en kake i ansiktet på Cate Blanchett og hadde selvfølgelig regnet med å få en eller annen form for sanksjon tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå