Grundig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hendelsen er jo utført av denne personen. Det sier jo litt om han. Som "artist" skal han jo prøve å te seg nogenlunde proft (hvilket han ikke klarer). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 For en taper. Idiot. Han der fortjener juling. Håper noen av dere møter opp og gir han en skikkelig ladning snøballer. Han tror at han er skikkelig tøff og at alle liker han. Sannheten er at ingen liker han, de er bare på konsertene og kjøper singelen bare fordi Sandra er med. Men det har han tydeligvis ikke innsett enda. Stakkar :!: Den sommerflørt-videoen er jo den mest sette på Svisj den siste tiden, men det er neppe på grunn av verken han eller låta. Equicez-Philip spyttet på fansen Hvilke fans? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det tror jeg på, men vi finner sånne på alle konserter. Vi ser aldri David Bowie eller TMV kalle folk for "faggis". Du fikk altså ikke med deg Bowies utblåsning på Norwegian Wood? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 SKjønner heller ikke hvordan det er mulig å få ett godt inntrykk av Philip, etter Nett-møtet J*vla frekke drit*unge, Philip! Innsendt av: Elsker Sandra, Hater Philip, 16/12 - 2004 kl: 14:29 Hvorfor er du så frekk og bråkjekk egentlig? ... Jeg vet at mange "hip hop'ere" vil være kjent for å være frekke og drite i alt liksom, og dere tror dere er tøffe... DERE TAR FEIL! Og Sandra, jeg digger deg... Men hold deg unna Philip, du fortjener noe bedre, en gentleman! Stakkar, du nok et av de psyko Sandra fansa, som burde holde seg unna henne. PS. Å være tøff står i hip hop håndboka så.... Hilsen Philip Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 SKjønner heller ikke hvordan det er mulig å få ett godt inntrykk av Philip, etter Nett-møtet J*vla frekke drit*unge, Philip! Innsendt av: Elsker Sandra, Hater Philip, 16/12 - 2004 kl: 14:29 Hvorfor er du så frekk og bråkjekk egentlig? ... Jeg vet at mange "hip hop'ere" vil være kjent for å være frekke og drite i alt liksom, og dere tror dere er tøffe... DERE TAR FEIL! Og Sandra, jeg digger deg... Men hold deg unna Philip, du fortjener noe bedre, en gentleman! Stakkar, du nok et av de psyko Sandra fansa, som burde holde seg unna henne. PS. Å være tøff står i hip hop håndboka så.... Hilsen Philip Get the irony? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 SKjønner heller ikke hvordan det er mulig å få ett godt inntrykk av Philip, etter Nett-møtet J*vla frekke drit*unge, Philip! Innsendt av: Elsker Sandra, Hater Philip, 16/12 - 2004 kl: 14:29 Hvorfor er du så frekk og bråkjekk egentlig? ... Jeg vet at mange "hip hop'ere" vil være kjent for å være frekke og drite i alt liksom, og dere tror dere er tøffe... DERE TAR FEIL! Og Sandra, jeg digger deg... Men hold deg unna Philip, du fortjener noe bedre, en gentleman! Stakkar, du nok et av de psyko Sandra fansa, som burde holde seg unna henne. PS. Å være tøff står i hip hop håndboka så.... Hilsen Philip Get the irony? ehh, nei... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tar dere PS. Å være tøff står i hip hop håndboka så.... dønn seriøst? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 tror faktisk han mener det seriøst. Det virker ihvertfall slik... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 tror faktisk han mener det seriøst. Det virker ihvertfall slik... Det er nok der problemet ligger. Selvfølgelig mener han ikke det seriøst! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg får ikke sett på den VG vidon av at phillip spytter trenger jeg codec eller no? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 tror faktisk han mener det seriøst. Det virker ihvertfall slik... Det er nok der problemet ligger. Selvfølgelig mener han ikke det seriøst! Ikke bokstavlig nei. Men han tror nok han må være kul, frekk i kjeften og tøff for å drive med hip-hop. Og når han mislykkes så totalt, da er det bare flaut.... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 who said we need this _FOCKER_ :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 tror faktisk han mener det seriøst. Det virker ihvertfall slik... Det er nok der problemet ligger. Selvfølgelig mener han ikke det seriøst! Ikke bokstavlig nei. Men han tror nok han må være kul, frekk i kjeften og tøff for å drive med hip-hop. Og når han mislykkes så totalt, da er det bare flaut.... Syns han viser det stikk motsatte når han harselerer med noe som folk ofte tror er tilfelle. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 det er nok der problemet ligger. Selvfølgelig mener han ikke det seriøst! jeg tror han mener det seriøst Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 det er nok der problemet ligger. Selvfølgelig mener han ikke det seriøst! jeg tror han mener det seriøst Den triste sannheten. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Philip er og blir en stor flopp. Har sett flere intervjuer med han og dette er ikke første gangen han driter seg ut. Han er ung, ja, og ganske ny i "gamet", men burde allikevel klare å te seg som en skikkelig artist. Har sett flere unge artister som har fått både det ene og det andre slengt på/etter seg, men de har ikke gått til motangrep på den måten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Philip er og blir en stor flopp. På hvilken måte har han floppet? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Philip er og blir en stor flopp. Har sett flere intervjuer med han og dette er ikke første gangen han driter seg ut. Han er ung, ja, og ganske ny i "gamet", men burde allikevel klare å te seg som en skikkelig artist. Har sett flere unge artister som har fått både det ene og det andre slengt på/etter seg, men de har ikke gått til motangrep på den måten. flopp? han ligger på førsteplass på vg-lista,det ser ikke jeg på som noe flopp... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 flopp? han ligger på førsteplass på vg-lista,det ser ikke jeg på som noe flopp... Tror ikke akkurat det er på grunnlag av Philip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå