:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg håper han skal ha konsert i Bergen snart, jeg skal samle en haug med venner og sammen skal vi pælme snøballer på ham.Who's with me? Jeg er med.. Men jeg er i Oslo... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Forhåndsdømmende j*vler. Etter å ha sett hva han presterte å svare på nettmøtet til VG må det være lov å kalle han en idiot. Skjønner ikke hvordan det er mulig å få et annet inntrykk derfra, og siden det er alt jeg vet velger jeg å dømme han pga. det. Har også sett hans ekstremt "overlegne" oppførsel bla. på TV. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Han var jo litt søt på dette bilde her! Helt til høyre: Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Philip tror selv han er veldig tøff. Veeeeeeeldig tøff. Men egentlig er han bare en wannabewolla taper. Hater sånne folk Edit: Og det er forresten et veldig tøft bilde. De vise finger og greier. Jeg blir nesten redd jeg. Endret 1. februar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Shit, han til venstre har gjort hendene sine om til PISTOLER! Shit, denne karen er nesten like hardcore som Bandidos-Pelle! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Shit, han til venstre har gjort hendene sine om til PISTOLER! Shit, denne karen er nesten like hardcore som Bandidos-Pelle! Enig, men det ser ut som om han sliter litt med å finne en riktig måte å holde dem på! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg blir nesten redd jeg. Jeg tror nesten jeg får litt søvnproblemer i natt jeg også. Bare se på det skumle utrykket i annsiktet hans Hvis noen hadde kastet en snøball på meg hadde jeg nok gjort igjen, men blir jo litt teit å stå på scenen "å jævla fokker...asså" og spytte på folk. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Godt å se at det er fler enn meg her som avskyr sånne skapninger Endret 1. februar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er det noen som liker de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Synes faktisk noen av dere oppfører dere teitere enn det han har gjort. Dere vet nesten ingenting, men likevel presterer dere å kalle ham for taper o.l. basert på noe dere har sett i media. I media. Dere tror vel at prins Harry er den neste Hitler også kanskje? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Synes faktisk noen av dere oppfører dere teitere enn det han har gjort. Dere vet nesten ingenting, men likevel presterer dere å kalle ham for taper o.l. basert på noe dere har sett i media. I media. Dere tror vel at prins Harry er den neste Hitler også kanskje? Det er Philip selv som oppførte seg som en idiot i media, ikke media som framstiller ham som en. Har du sett Tett på nett-intervjuet med ham? btw: DU ER FORELSKA I PHILIP!! Endret 1. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Synes faktisk noen av dere oppfører dere teitere enn det han har gjort. Dere vet nesten ingenting, men likevel presterer dere å kalle ham for taper o.l. basert på noe dere har sett i media. I media. Dere tror vel at prins Harry er den neste Hitler også kanskje?De to tingene kan overhodet ikke sammenlignes med hverandre. Edit: Fiksa quote Endret 1. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Synes faktisk noen av dere oppfører dere teitere enn det han har gjort. Dere vet nesten ingenting, men likevel presterer dere å kalle ham for taper o.l. basert på noe dere har sett i media. I media. Dere tror vel at prins Harry er den neste Hitler også kanskje? *klappe* er helt enig. disse "skapningene" er medlemmer av et av norges beste rap kollektiver. platen til Equicez har fått kjempe-kritikk og de har mange fans. 97% av dere som kritiserer har vel ikke hørt en eneste sang disse personene har laget,men baserer dere på det dere hører i media. Endret 1. februar 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Ja, vil tørre å påstå at jeg har godt nok grunnlag til å uttale meg om han på den måten. Edit: Jeg har hørt sangene deres jeg. Liker ikke dem heller. Endret 1. februar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Synes faktisk noen av dere oppfører dere teitere enn det han har gjort. Dere vet nesten ingenting, men likevel presterer dere å kalle ham for taper o.l. basert på noe dere har sett i media. I media. Dere tror vel at prins Harry er den neste Hitler også kanskje? *klappe* er helt enig. disse "skapningene" er medlemmer av et av norges beste rap kollektiver. platen til Equicez har fått kjempe-kritikk og de har mange fans. 97% av dere som kritiserer har vel ikke hørt en eneste sang disse personene har laget,men baserer dere på det dere hører i media. Vi kritiserer han for hvor fjortiss han er. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) At noen kan forsvare Philip etter alt vi har sett fra han, synes jeg er ganske uforstålig. En artist kaller ikke folk homo fra scenen, en artist spytter ikke på en publikummer, en norsk artist skal ikke stå der og tro han er så utrolig kul fordi han blander engelsk og norsk. Media gjør ikke han dum, det er hans egen feil. EDIT: Dere (to) som støtter Philip, er dere også for legalisering av hasj? Endret 1. februar 2005 av pain Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Equicez-Philip spyttet på fansen Kan noen finne den store feilen i den setningen? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Equicez-Philip spyttet på fansen Kan noen finne den store feilen i den setningen? ja,han er ikke medlem av equicez... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Synes faktisk noen av dere oppfører dere teitere enn det han har gjort. Dere vet nesten ingenting, men likevel presterer dere å kalle ham for taper o.l. basert på noe dere har sett i media. I media. Dere tror vel at prins Harry er den neste Hitler også kanskje? Det er Philip selv som oppførte seg som en idiot i media, ikke media som framstiller ham som en. Har du sett Tett på nett-intervjuet med ham? Ja det har jeg. Har du hørt utsagnet "angrep er det beste forsvar"? Ok, så har han en teit måte å forsvare seg selv på, men en eller annen form for skjerming må han ha, populær som han er. De folkene han "disset" på Tett på Nett intervjuet, var i utgangspunktet som dere - ute etter å fortelle ham hvor teit dere synes han er. Syns vel egentlig dere kan reagere på hendelsen som diskuteres enn selve personen. Blir for dumt hvis ikke. Havner i samme bås som: "En gang utro, alltid utro" etc. Selv om fyren spytta på en fyr (som yppet til bråk) betyr det ikke at han automatisk blir "teit". Så klart han fremstår som en halv-arrogant norsk-neger på tv-intervju, men det hjelper å være slik når man har dårlig selvtillit. Grunnen til at folk som ham ikke bryr seg om en halv verden snakker dritt om dem, er fordi de ikke viser sitt virkelige seg offentlig, noe som i og for seg er et klokt valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Equicez-Philip spyttet på fansen Kan noen finne den store feilen i den setningen? Er nok det at fyren som pælmet snøball på ham, ikke akkurat kan betegnes som en "fan". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå