Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det tror jeg på, men vi finner sånne på alle konserter. Vi ser aldri David Bowie eller TMV kalle folk for "faggis".

men på den andre siden har david bowie vært artist lenge,og har sikkert mer trening i å takle slike situasjoner. men men,jeg fikk ihvertfall et godt inntrykk når jeg såvidt snakket med ham...

Lenke til kommentar
Det tror jeg på, men vi finner sånne på alle konserter. Vi ser aldri David Bowie eller TMV kalle folk for "faggis".

men på den andre siden har david bowie vært artist lenge,og har sikkert mer trening i å takle slike situasjoner. men men,jeg fikk ihvertfall et godt inntrykk når jeg såvidt snakket med ham...

Det har jo med folkeskikk å gjøre.

Lenke til kommentar

Tok ikke "nickelback" og gikk fra en konsert engang pga de kastet noe på han? De bare gikk liksom.

Han her har jo vist litt om kordan han er på den derre vg møtet eller ka det nå er. Men det skal sies at hadde det vært meg som fikk den snøballen så hadde overskriften vært en annen.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Jeg er enig i SteffyBoy sine synspunkter der. :w00t:

Det har noe med folkeskikk å gjøre, ja.

Edit: Filmen er bare uendelig morsom. :!:

At han bare står der, spytter og slenger litt med leppa beviser jo at han ikke er så er så "tøff" som han prøver å gi inntrykk for. :roll:

Endret av |/|etallica
Lenke til kommentar

Synes fyren er flink jeg, men han kunne kanskje spart seg for den "klysa"...

Gutten er jo bare 17 år, men man kunne kanskje forventet seg en litt mer profesjonel oppførsel, men å gå løs på han og kalle han idiot etc. synes jeg er å gå litt langt. Bare fordi han rapper og dere hører på Britne Spears (hører noen på hun fortsatt? :p) . Mafia er konge, kanskje han klarer å vidreføre mafiaen-tradisjonene?

« Yo, gangstha! »

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...