SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hadde fyr....nei. Han er idiot. EOD! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Han passer utrolig mye til ordet Drittsekk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen som kjenner fyren? Trodde ikke det. Forhåndsdømmende j*vler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg håper han skal ha konsert i Bergen snart, jeg skal samle en haug med venner og sammen skal vi pælme snøballer på ham. Who's with me? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen som kjenner fyren? Trodde ikke det. Forhåndsdømmende j*vler. jeg har møtt han,vi snakket såvidt. da virket han bare hyggelig. jeg skjønner godt at han blir sur når han får en snøball i trynet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg fikk en snøball i ryggen for 30 minutter siden, vi var ute og spilte fotball. Jeg spyttet ikke på han som kastet den. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg fikk en snøball i ryggen for 30 minutter siden, vi var ute og spilte fotball. Jeg spyttet ikke på han som kastet den. så holdt vel ikke du konsert heller? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei, jeg spilte som sagt fotball. Og? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Nei, jeg spilte som sagt fotball. Og? folk reagerer vel forskjellig. jeg sier ikke at måten han reagerte på er "den riktige",alt jeg sier er at det sikkert er sjukt plagsomt med folk som steller seg på første rekke bare for å lage bråk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det tror jeg på, men vi finner sånne på alle konserter. Vi ser aldri David Bowie eller TMV kalle folk for "faggis". Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det tror jeg på, men vi finner sånne på alle konserter. Vi ser aldri David Bowie eller TMV kalle folk for "faggis". men på den andre siden har david bowie vært artist lenge,og har sikkert mer trening i å takle slike situasjoner. men men,jeg fikk ihvertfall et godt inntrykk når jeg såvidt snakket med ham... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fyren er jo en idiot av dimensjoner, kan ikke forvente annet. Helt enig. At fyren ikke kan forstå at han er en kraftidiot av uante fjortisdimensjoner. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det tror jeg på, men vi finner sånne på alle konserter. Vi ser aldri David Bowie eller TMV kalle folk for "faggis". men på den andre siden har david bowie vært artist lenge,og har sikkert mer trening i å takle slike situasjoner. men men,jeg fikk ihvertfall et godt inntrykk når jeg såvidt snakket med ham... Det har jo med folkeskikk å gjøre. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det holder for meg når man ser flere eksempler på at fyren oppfører seg som en liten drittunge. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Tok ikke "nickelback" og gikk fra en konsert engang pga de kastet noe på han? De bare gikk liksom. Han her har jo vist litt om kordan han er på den derre vg møtet eller ka det nå er. Men det skal sies at hadde det vært meg som fikk den snøballen så hadde overskriften vært en annen. Endret 1. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 De gikk fordi de ble buet ut. Det var noe sånt som "You guys wanna hear some rock'n'roll?" "NO!" Så viste de fingeren og stakk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg er enig i SteffyBoy sine synspunkter der. Det har noe med folkeskikk å gjøre, ja. Edit: Filmen er bare uendelig morsom. :!: At han bare står der, spytter og slenger litt med leppa beviser jo at han ikke er så er så "tøff" som han prøver å gi inntrykk for. Endret 1. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Equicez-Philip spyttet på fansen?!? jaja. hvis noen kaster noe på meg slår jeg. jeg spytter jo ikke på folk. Endret 1. februar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Synes fyren er flink jeg, men han kunne kanskje spart seg for den "klysa"... Gutten er jo bare 17 år, men man kunne kanskje forventet seg en litt mer profesjonel oppførsel, men å gå løs på han og kalle han idiot etc. synes jeg er å gå litt langt. Bare fordi han rapper og dere hører på Britne Spears (hører noen på hun fortsatt? ) . Mafia er konge, kanskje han klarer å vidreføre mafiaen-tradisjonene? « Yo, gangstha! » Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå