Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja, må nok dessverre si meg enig i det!

Hvorfor må du alltid si hva som er dårlig!?!?! Er du helt tjukk i huet eller?

Skjerp deg! Du må ikke si ånn! Ikke hans feil at han spytter !1111 eoenoe

:p

Neida... ;)

Helt enig, å spytte på folk er generelt sett en uting. Men hva mer kan man forvente av en liksomhiphopper som lager formelbasertmusikk? ;)

Lenke til kommentar
... men 17-åringen angrer ingenting

(VG Nett) Etter først å ha fått en snøball på seg, skjelte Philip Ruud ut publikummeren og spyttet på ham.

Ja, Philip fortsetter å imponere... :laugh:

Les artikkelen her.

En video ligger også tilgjengelig i artikkelen.

Min subjektive mening er at dette ikke akkurat kan anses som proft, men kan vel heller ikke si at jeg ble overrasket, etter div. intervjuer og for ikke å glemme "sanger" :wallbash:

Hva synes dere? Ville dere ha reagert sånn? :p

skulle fått skikkelig juling... drittunge

Lenke til kommentar
Hitlistene er jo som regel bare musikk for fjortisser som ikke vet hva de liker så de bare hører på det som er populært for tiden.

Det er vel ganske riktig ja.

Det jeg mente var jo at det blir litt feil å si at han ikke "kommer så langt i karrieren" når han akkurat har hatt en topp20 singel.

Karriere har han jo.. Han ligger/lå jo på Top20-lista som folk nevner her.. Men, nå var det jo snakk om å "komme langt", i karrieren altså.. og til det kreves det jo litt mer, og det er her det blir sådd tvil..

Personlig så gir jeg blankt f. i hva som skjedde på scenen i alpinbakken for å vurdere hva jeg synes om om Philip; om det var rett eller galt å reagere på den måten han gjorde på det som ble gjort mot ham.. Jeg er faktisk så "overfladisk" at jeg dømmer hele personen på den "bynn å grin" kommentaren han ga til hun, hvis eneste hun gjorde var å mimre tilbake til sin "første kjærlighet" og ymte frempå at noen _kanskje_ vil føle seg støtt over fremtoningen til Philip. Synes hele den kommentaren sier sitt.. Og på dette ene lille grunnlaget vil jeg hevde at man er passe blåst i hodet, uansett om han er en grei kar ellers..

:hrm:

Lenke til kommentar
Skjerp deg! Du må ikke si ånn! Ikke hans feil at han spytter

Nevel..Hvem sin feil er det da? Er han styrt av en utenomjordisk kraft?? :nei: Fra spøk til alvor, han er selvfølgelig ansvarlig for sine egne handlinger, å spytte på folk er både barnslig og dumt, det hjelper ikke at fyren han spytta på kom med rasistiske tilrop, det er bare patetisk å handle slik som denne philip fyren gjorde...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var egentli flaut å se på det greiene der, det var ingen som klappet til ham eller noen som jublet når han skulle prøve å få det. Når showet var ferdig måtte bodyguard'n hans ta mic'n å be om en aplaus lenge etter han sa takk for meg. Jeg og noen kompisser som var der hold på å le os skakk, :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...