Supernaut_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå hadde jo denne Phillip fyren all makt siden han var den med mic! Han kunne jo bare ha driti ut denne rasist/idiot/redneck/bondeknølen med noen velvalgte ord! Han driter seg jo ut bare med og åpne kjeften. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bare på Østlandet det finnes sånne folk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bare på Østlandet det finnes sånne folk! hva for en duste komentar er det! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bare på Østlandet det finnes sånne folk! Makes sense.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Slike folk finner du overalt skal jeg si deg! Endret 4. februar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ikke i Ålesund, faen.. Vi har jo Ramsy.. Men nok OFFT. Vi blir vel aldri ferdig med diskusjonen med å finne ut om det var rett/galt. For det var jo galt, men det var ikke ugrunnet. Kan jeg sette strek eller vil flere fortsette. Vi har jo komt litt ut fra topicen nå da. _____________________________________________________ Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bare på Østlandet det finnes sånne folk! hva for en duste komentar er det! Det er ikke bare på østlandet det finnes sånn folk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bare på Østlandet det finnes sånne folk! Idiot. Den slags generaliseringer er bare teit... Synes østlendinger virker greie, har faktisk lyst til å flytte dit... ihvertfall bo der på internatskole et år. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bare på Østlandet det finnes sånne folk! Idiot. Den slags generaliseringer er bare teit... Synes østlendinger virker greie, har faktisk lyst til å flytte dit... ihvertfall bo der på internatskole et år. Enig med TLZ. (Østlandet er en fin del av landet vårt. Det vet jeg siden jeg har vært på alle kanter av landet. ) Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) haha..! Den artisten der er jo mongo også! Spytter på fansen Han kommer ikke langt i kariæren! Endret 4. februar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 haha..! Den artisten der er jo mongo også! Spytter på fansen Han kommer ikke langt i kariæren! Hmmm. Vel vel. Hvem hadde akkurat en "hitliste-singel"? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 haha..! Den artisten der er jo mongo også! Spytter på fansen Han kommer ikke langt i kariæren! Hmmm. Vel vel. Hvem hadde akkurat en "hitliste-singel"? Hitlistene er gjennominfisert med drittmusikk, men slikt appelerer vel til folk med musikksmak langt oppi .....! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 haha..! Den artisten der er jo mongo også! Spytter på fansen Han kommer ikke langt i kariæren! Hmmm. Vel vel. Hvem hadde akkurat en "hitliste-singel"? hadde ja Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 haha..! Den artisten der er jo mongo også! Spytter på fansen Han kommer ikke langt i kariæren! Hmmm. Vel vel. Hvem hadde akkurat en "hitliste-singel"? Hitlistene er gjennominfisert med drittmusikk, men slikt appelerer vel til folk med musikksmak langt oppi .....! Hehe, jeg har aldri sagt at jeg liker den sangen. :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det er jo eit bevis på at hitlistemusikk ikkje nødvendigvis er bra musikk. På tyske hitlister er sangen Schnappi das kleine krokodil på toppen. Den er sunget at ei 7 år gammal jente Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hitlistene er jo som regel bare musikk for fjortisser som ikke vet hva de liker så de bare hører på det som er populært for tiden. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hitlistene er jo som regel bare musikk for fjortisser som ikke vet hva de liker så de bare hører på det som er populært for tiden. Det er vel ganske riktig ja. Det jeg mente var jo at det blir litt feil å si at han ikke "kommer så langt i karrieren" når han akkurat har hatt en topp20 singel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå