Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller lei seg?

Hadde noen som var på "konserten" din, ropet "Hviting" og kastet noe på deg, så vet ikke jeg om du hadde blitt så glad.

Og det var jo heller ikke noe særlig til en konsert da, så det er sagt. Det var ute på et alpinannlegg.

Denne gangen vil jeg støtte Philip.

Lenke til kommentar
Hadde jeg ståt på en scene og noen hadde ropt hviting etter meg tror jeg jeg hadde ledd meg ihjel :)

hhee, ja! man han kunne hengt ut publikummern eller noe slikt! syntes nå at det er bedre enn å spytte. bare idioter og småunger spytter!

helst burde han ha fått de kasta ut eller noe slikt

Lenke til kommentar
Heiv han den snøballen for å være rassist? :huh:

ja visst! hiver man en snøball på en person med utenlandsk opprinnelse så er man rasist på flekken.

en liten porsjon med ironi :p

men det verste er at folk mener det og, når hensikten var å hive snøball på en frekk liten klyse.

Lenke til kommentar
men det verste er at folk mener det og, når hensikten var å hive snøball på en frekk liten klyse.

ja, han er jo det stakkar. persolig syntes jeg han fortjente den(fordi jeg ikke liker han) men man skal ikke går rundt å pælme snøballer på folk bare fordi man ikke liker dem heller, noe han som kasta her tydligvis ikke har forstått!

Lenke til kommentar
Jeg syns at hele den spyttingen var dum, men, han ble jo provosert og. Det betyr ikke at han hadde rett i å spytte tilbake, eller at det var riktig gjort. Men kaster man en snøball på noen må man jo forvente noen form for reaksjon tilbake. "Every action has a reaction". Men som sagt det rettferdigjør ikke måten Philip handlet på. Som en artist, og "kjent" person må man sette et eksempel for barn og unge som følger med på det du gjør. Vi kan bare håpe på at noe sånt ikke skjer igjen. Selv om Philip sa at han ikke angret noe...

Kjenner du Phillip? Hadde bare vørt litt intressant hvis du har hørt noe fra ham om dette personlig. :)

Lenke til kommentar
Kjenner du Phillip? Hadde bare vørt litt intressant hvis du har hørt noe fra ham om dette personlig. :)

Nei ikke det at jeg kjenner han, men broren min gjør jo det, og broren min var på scenen med han når det skjedde. Jeg har bare snakket litt med han liksom. Jeg kan godt spørre broren min om det og se om jeg kan komme med noe nyttig info, men det blir da ikke noe direkte fra Philip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...