Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Han er en idiot. kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Farsken så lenge denne diskusjonen skulle vare, jeg trodde vi var ferdig igår. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *Kastes over til musikk* Musikk? synes den passet jævlig bra på søppel jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hehe, nå forsvarer ikke jeg Phillip (Liker ikke musikken hans.), men han fikk jo ffs. en snøball kasta mot seg. men fan da, man skal jo ikke spytte på folk for det da ...å rammstein pisset på publikum... At Till Lindemann "pisser" på publikum er jo bare en del av showet da... Eller var det ment som en spøk? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *Kastes over til musikk* Musikk? synes den passet jævlig bra på søppel jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 At Till Lindemann "pisser" på publikum er jo bare en del av showet da... ja. å det har ikke bare skjedd en gang. når folk drar på rammsteinkonsert burde de vite hva de drar på! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *Kastes over til musikk* Musikk? synes den passet jævlig bra på søppel jeg. Søppelfyr som driver på med "musikk", ikke godt å si. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 *Kastes over til musikk* Musikk? synes den passet jævlig bra på søppel jeg. Søppelfyr som driver på med "musikk", ikke godt å si. ja! skikklig dust han der! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det føles godt å snakke drit om andre, sant ? Jesus Christ, selvsagt er han idiot, skal vi starte en tråd om hver idiot som begår en idiotisk handling kunne vi kalt dette stedet Søppel.no. Er jo på god vei med alle disse gjennomtenkte og konstruktive postene til alle folk, spesielt de yngre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er anyway patetisk og uakseptabelt å spytte på folk, bare du får en snøball i trynet! Fyren prøver å være cool, men fikser det ikke helt. Man får ikke kred ved å oppføre seg som en 10 åring.. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er anyway patetisk og uakseptabelt å spytte på folk, bare du får en snøball i trynet! Fyren prøver å være cool, men fikser det ikke helt. Man får ikke kred ved å oppføre seg som en 10 åring.. Uansett, hele gjengen her minner meg om en blanding av gamle sladrekjerringer og små unger som står i grupper, man får ikke "kred" av det heller. Synes det er uakseptabelt å ha en 11 siders tråd om et slikt tåpelig emne, poenget er framme og saken er ferdig. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Syntes det er litt overdrevet å skrive «de som drar på sånne konserter fortjener å bli spytta på uansett» o.l, det er nesten enda mer patetisk spør du meg. Folk kan da få gå høre på musikken dem vil uten at folk sier at dem fortjener å bli spytta på..? (Jeg syntes det er helt dumt å spytte på folk, det var dumt. Forsvarer ikke denne kar'n i det hele tatt. MEN jeg syntes det er så teit at folk hele tiden skal rakke ned på folk som hører på Rap og Hip-Hop) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg ser ikke noe problem å bli spytta på hvis jeg er på konsert da... Det vil si, hvis det er et band jeg liker kan de godt gjøre det blei dynka med masse vann engang på konsert å da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Uansett, hele gjengen her minner meg om en blanding av gamle sladrekjerringer og små unger som står i grupper, man får ikke "kred" av det heller. vel, du er ikke noe bedre som "klager" på "sladrekjærringene" og "småungene" da. du gikk inn på denne du også. å det er ikke rart at folk misliker en som oppfører seg så idiotisk! Synes det er uakseptabelt å ha en 11 siders tråd om et slikt tåpelig emne, poenget er framme og saken er ferdig. hvis du syntes det er uakseptaelt, hvorfor skriver du i den da? det eneste det gjør er å hjelpe til å holde posten i live! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg syns at hele den spyttingen var dum, men, han ble jo provosert og. Det betyr ikke at han hadde rett i å spytte tilbake, eller at det var riktig gjort. Men kaster man en snøball på noen må man jo forvente noen form for reaksjon tilbake. "Every action has a reaction". Men som sagt det rettferdigjør ikke måten Philip handlet på. Som en artist, og "kjent" person må man sette et eksempel for barn og unge som følger med på det du gjør. Vi kan bare håpe på at noe sånt ikke skjer igjen. Selv om Philip sa at han ikke angret noe... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Vet ikke om noen andre har sagt det, men det hører til historien at han som hev snøballen først kalte han en pakkis. Jeg vet om en del som var der å såg/hørte hva som skjedde. Jeg skjønner at Philip gjorde det jeg. Det var jo rasistisk sagt. Endret 2. februar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Han burde heller pekt ut rasisten blandt publikumerne og fått han/de pælma ut fra konserten.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hmm vist fyren var rasist i tillegg så er det noe annet. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 man er jo ikke rasist bare man kaller noen pakkis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå