Gå til innhold

Equicez-Philip spyttet på fansen

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Jepp. Da David Bowie holdt konsert på Norwegian Wood i sommer, og fikk en kjærlighet på pinne i øyet, bare fortalte han nokså åpenlyst til fyren som kasta den hva han synes om det, og fortsatte konserten. Det kaller jeg proff. Å synke ned på samme nivå hører barnehagen til.

Var visst en ung dame som var uheldig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Phil(l)ip oppfører seg som en dust offentlig. Det er en åpenbar årsak til at folk kaller han dust. At noen kanskje er misunnelige på ham (fordi han får reise rundt med Sandra?) er ikke så relevant i den sammenhengen.

Skal man spekulere så kan man fundere på om P er omgitt av for mye ja-mennesker, som gir han for mye selvtillit og lite selvkritikk. Dette kombinert med et forsøk på å leve opp til et tøff-i-trynet-hip-hop-image gir utslag i ukritisk fjortiss-oppførsel.

Får håpe Sandra ikke blir for påvirket.

Lenke til kommentar
fy faen for en idiot han er,

han trekker norsk rap ned i dass.

''fucker hva trur du du er a? *spytte* ikke gjør det der igjen okey, fucker'' :!:

tragisk guttunge

Si meg; hva hadde du gjort da?

Du hadde vel "banka han, siden han trudde han var no" ... ?

Ja han sa jo i en tråd at han banker opp alle som tror de er noe.

hadde du et poeng med det innlegget?

Lenke til kommentar
Dette går vel litt over stokk, stein og topic.

Og ikke bank meg opp, jeg er noe.

Skal man konludere med at ingen her liker han fyren?

Og at jeg synes synd på hun derre Sandra, selv om hun gnåler verre enn... tja... alle?

jeg tror vi kan konkludere med det ja :yes:

og by the way, ''jeg banker de som trur de er no'' var en spøk ;)

Lenke til kommentar
Jeg håper han skal ha konsert i Bergen snart, jeg skal samle en haug med venner og sammen skal vi pælme snøballer på ham.

Who's with me?

Tøft :!:

Bor i bergen selv. Post på forumet når han skal ha konsert.(skal ikke stå å digge musikken)

Håper han kommer før snøen forsvinner. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har ikke lest disse sidene men altså. hadde en på scena spytta på meg, så hadde jeg nok tatt affære på en eller annen måte...

I denne situasjonen var det motsatt...

Jaja har fått med meg det da, men han som ble spytta på kunne jo ha reagert tilbake liksom

Lenke til kommentar
Hehe, nå forsvarer ikke jeg Phillip (Liker ikke musikken hans.), men han fikk jo ffs. en snøball kasta mot seg. :p

men fan da, man skal jo ikke spytte på folk for det da

Jeg kødda. :p'

Men det var littegrann seriøst også.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...