FuglFøniks Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) ... men 17-åringen angrer ingenting (VG Nett) Etter først å ha fått en snøball på seg, skjelte Philip Ruud ut publikummeren og spyttet på ham. Ja, Philip fortsetter å imponere... Les artikkelen her. En video ligger også tilgjengelig i artikkelen. Min subjektive mening er at dette ikke akkurat kan anses som proft, men kan vel heller ikke si at jeg ble overrasket, etter div. intervjuer og for ikke å glemme "sanger" Hva synes dere? Ville dere ha reagert sånn? Endret 1. februar 2005 av pain Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fyren er jo en idiot av dimensjoner, kan ikke forvente annet. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Fy hvor jeg lo når jeg så videoen :!: "faen ta deg focker" eller noe slikt :!: :!: Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 "Jævla fucker hvem er det du tror du er a? Fucker, ikke gjør det der en gang til. Okey, vi starter det her på nytt igjen, han faggisen der driver å loker." Way to go! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Noen østlendinger kan bare ikke snakke.. Endret 1. februar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Et hederlig eksempel på en idiot! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen østlendinger kan bare ikke snakke.. Og noen vestlendinger kan bare ikke snakke. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 "Jævla fucker hvem er det du tror du er a? Fucker, ikke gjør det der en gang til. Okey, vi starter det her på nytt igjen, han faggisen der driver å loker." Way to go! Hva vil det si å loke? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen østlendinger kan bare ikke snakke.. NOEN. Vi finnes vi som snakker pent også. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) I dette tilfellet vil jeg si at det er det samme som å monge Edit: Stor forskjell på østlendinger altså, jeg er østlending og jeg snakker ihvertfall ikke slik. Men så er ikke jeg wannabe gangster wannabe(ja, de tror de er ganstere. Men hvem er de ekte gangsterene, jo mafiaen.) heller da... Endret 1. februar 2005 av ZkedaR Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 haha, han tror han er rå.. og si "fucker" og sånn.. WOW! Folk som drar på sånne konserter fortjener å bli spytta på sier nå jeg. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) haha, han tror han er rå.. og si "fucker" og sånn.. WOW! Folk som drar på sånne konserter fortjener å bli spytta på sier nå jeg. Kanskje derfor han publikummeren kom, for han skulle kaste en snøballer på mr tror han er noe fyren. Endret 1. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Folk som drar på sånne konserter fortjener å bli spytta på sier nå jeg. Hehe, godt sagt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Seriøst, går jo ikke an å prate slik. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Seriøst, går jo ikke an å prate slik. Tydeligvis. Men det høres fortsatt litt ''yo wolla spa cabe ass.'' For dumt. Endret 1. februar 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Han er en idiot. Godt formulert. Egentlig er han litt morsom, sånn på en patetisk måte. Jeg begynner alltid å le når jeg ser ham på TV, der han står og "wannabe-gangstrer" seg... Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Noen østlendinger kan bare ikke snakke.. Og noen vestlendinger kan bare ikke snakke. Kommer fra Bergen selv. Du har rett i det med at enkelte Vestlendinger ikke kan snakke. Hater folk som snakker med overdreven bergensdialekt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Seriøst, går jo ikke an å prate slik. Nei det går ikke men noen presterer å gjøre det alikevel..... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har hatt noe imot Philip siden jeg så nettmøtet på VG. Der han skulle være skikkelig tøffing og kalle folk diverse ting og så videre. Jeg har aldri sett på VG som noen fryktelig seriøs avis, men at de lot den mannen svare sånn er bare teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå