fxwz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva vil dette si: EPoX EP-8KDA3J Hovedkort for Socket 754 nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Lyd Det som er understreket! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Er ikke sikker på hva det står for, men tror det er Gigabit eller noe sånt. Det har iallefall ingenting med harddisk å gjøre, så nei, det er ikke innebygget harddisk i hk'et. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 http://www.google.com/search?sourceid=navc...q=nforce3+250gb eller lignende søkeord kommer opp med mye informasjon for dem som ikke kan (meg selv inkludert) alt som er av benevnelser . Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det kan kanskje være at hovedkortet støtter 250 GB HDD. Hvis jeg husker rett er forkortelsen for gigabit gB og gigabyte GB Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Chipsettet heter nForce 2 250GB. No mystery here, keep on working Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hehe... nForce3 = nVidia chipset - i gen. med AGP 250 = Etterfølgeren til 150 som var dårligere (JA DÅRLIGERE) en via k8t800 GB = Gigabit lan og hardware brannmur Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) HAHA nå lo jeg godt, takk :!: edit:der kom det en tåre også. Endret 4. februar 2005 av hamsterbom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Forumet er til å spørre. Finnes ikke dumme spørsmål men svar Lenke til kommentar
hamsterbom Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Forumet er til å spørre. Finnes ikke dumme spørsmål men svar Ja, jeg må beklager, det er viktig å spørre ellers lærer man ikke. Men for meg var dette veldig underholdene, liten stund siden jeg lo så godt. Kunne jo holdt kommentaren min for meg selv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå