OlaTK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Går det an å endre hurtigtaster i FF? Har nettopp byttet fra Opera til FF så har ikke helt satt meg inn i alle funksjonene, dermed ville det vært kjekt å kunne vite hvordan man byttet hurtigtaster. Hvis det går an da? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er utrolig hvor meget av Mozilla Firefox som kan konfigureres, og dette er intet untak. Man må imidlertid installere en plug-in for å få tilgang til denne muligheten, men det burde ikke bero på altfor mange problemer: http://extensionroom.mozdev.org/more-info/keyconfig Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 takker. Hvordan får jeg linker til å åpnes i en ny fane og ikke ett nytt vindu da? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 takker. Hvordan får jeg linker til å åpnes i en ny fane og ikke ett nytt vindu da? Du kan trykke inn scrollhjulet (mouse 3) Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 takker. Hvordan får jeg linker til å åpnes i en ny fane og ikke ett nytt vindu da? Du kan trykke inn scrollhjulet (mouse 3) Litt offtopic, men det har jeg lengta etter å få vite! You're the man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå