^fmj Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Heisann Skal på lan den 18 februar noe som passer veldig dårlig siden det er vm på ski i Oberstorf i dette tidsrommet. Tenkte da at jeg skulle slå to fluer i en smekk og få med meg begge delene. Er rimelig grønn når det kommer til tv-kort osv, så hvis noen kunne anbefalt et helt ok kort hadde det vært fint. Hva mer trenger jeg egentlig for å få inn nrk? Bortsett fra en antenne da. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Kan vel legge til at prisen bør være fornuftig, lommeboka er ikke akkurat overvektig. Noe over 500 vil jeg helst slippe. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) TerraTec Cinergy 400 TV skal vist ikke være så verst har jeg hørt :!: Endret 1. februar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ta en titte HER du Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ta en titte HER du Og du finner det kortet her.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Da trenger jeg bare en antenne så er jeg gtg? Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De fleste kobler vel TV-kabel til TV-kortet, men det skal vel fungere med antenne også... (?) Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ta en titte HER du Bruker til vanlig Ulead Video Studio6SE og denne er FEITE !!! Gleder med til 7 versjon som kommer med bundel til tv korte Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 De fleste kobler vel TV-kabel til TV-kortet, men det skal vel fungere med antenne også... (?) Ja, antene og. Det skaper litt stress da du springer rundt rommet med antene i hånden og leiter etter beste signal ... Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Forresten noen som kan anbefalle en go antenne til TV-kortet ??? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Sikkert best å stikke tv-kabelen i kortet, men siden jeg er på lan blir det dårlig med slikt. Håper jeg klarer å finne et ok signal på den kvadratmeteren jeg får å sitte på . Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Forresten noen som kan anbefalle en go antenne til TV-kortet ??? Clasohlson har vel greie antenner. Uten at jeg er noen ekspert på området. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det blir sikkert bra nok. Spørs om du ikke gamer vekk hele Oberstdorf når du først setter i gang Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 En ting skal jeg love deg og det er at jeg ikke kommer til å game bort Oberstorf Skal få med meg så mye som mulig. Jeg er vel det man på godt norsk kaller for sportsidiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå