sablabra Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei. Jeg har lastet ned Omega driverene til skjermkortet, og prøvd å overklokke bitte litt . Det fungerer fint. Men jeg vet ikke hvor mye jeg kan gjøre det. Hvordan kan jeg se temperaturen, og hvor høy temperatur tåler dette skjermkortet. Bare ved å klokke det bittelitt, så fikk jeg mye bedre ytelse. Lyst på mer! :!: Er alltid glad for gode svar Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Da økte jeg til Core: 414 Memory: 231 . Det går mye raskere nå. Fra standard til nå så merket jeg en økning i CS: Source på 3 fps på den testen. Det synes jeg er veldig bra, ettersom at grafikkortet egentlig er bra nok, men cpuen er for dårlig. Jeg MÅ bare se til å installere Far Cry igjen smile2.gif . Og Unreal Tournament 2004 som pleide å hakke, for å se åssen det går. Kan jeg klokke noe mer nå? Eller bør jeg ikke? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Kanskje litt mye med 3 poster etter hverandre . Men nå tror jeg at jeg har klokket nok med standard kjøling. Men jeg fikk da 200 mer poeng i 3dmark 2003 Endret 4. februar 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå