ErNa1 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har et eget hjemme nettverk på 3 maskiner som alle er tilkobla internett. Men har mye problemer med at internett går sakte så jeg lurte på om det finnes noe program som kan se/spore opp hvilken maskin som bruker resurser på nettet ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei! Velkommen til forumet Åssen internettoppkobling har du? hastighet/leverandør? Er maskinene koblet sammen trådløst eller med kabel? Lenke til kommentar
ErNa1 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Adsl Jeg har Los 1500-2000 linja. (bare si i fra om det er noe feil i det jeg skriver, er ikke helt 100% sikker på dette området ) Pcene er kobla sammen gjennom en switch, med kabler. Takker for at du sa velkommen. Endret 1. februar 2005 av ErNa1 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Du har ikke lest retningslinjene når du registrerte deg forstår jeg. Hadde du gjort det, hadde du unngått at jeg stengte denne tråden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg