Gå til innhold

Samsung D500 .

Jori

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har nettopp kjøpt meg Samsung D500 og jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt om den. Hvordan sender jeg videoklipp/mp3 via E-post og hvordan tar jeg det imot? Må jeg sette E-posten på mobilen? hva koster det å sende E-post med mp3 eller videoklipp? Er det noen som har linker til D500 med ringetoner/bilder/mp3/video osv?

Som jeg sa istad så skriver jeg dette her får jeg fikk den idag og trenger hjelp fra dere :) Håper på noen lette beskrivelser :)

Takk til alle som leser og svarer....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Mener å huske at jeg fikk en mailadr. + oppsett til min tlf. fra teleoperatør, men husker ikke helt. Prisen på slik bruk går vel i datamengder på gprs/wap så det må du sjekke hva din teleoperatør tar slags pris pr. MB datamengde. Vet ikke om noen steder for å laste ned bilde, lyd, video o.l.

Når det gjelder hvodan å sende så er det bare å gå inn på den filmen, bilde eller lyden du vil sende og velg send, da skal du få valg om du vil sende som mms, e-mail, via BT eller via IR. Ellers fulgte det vel med en manual som kan leses for å finne ut av ting.

Lykke til

Lenke til kommentar

Stenges grunnet brudd på 3-ords-regelen. Den er der av den enkle grunn at forumet ønsker tråder som har gode beskrivende emnetitler. Det blir det ikke med mindre enn 3 ord. Bruk gjerne flere enn 3 ord om nødvendig for å lage en mest mulig beskrivende emnetittel.

Les om 3-ords-regelen her

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...