Jori Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei alle sammen! Jeg har nettopp kjøpt meg Samsung D500 og jeg trenger litt hjelp fra dere som kan litt om den. Hvordan sender jeg videoklipp/mp3 via E-post og hvordan tar jeg det imot? Må jeg sette E-posten på mobilen? hva koster det å sende E-post med mp3 eller videoklipp? Er det noen som har linker til D500 med ringetoner/bilder/mp3/video osv? Som jeg sa istad så skriver jeg dette her får jeg fikk den idag og trenger hjelp fra dere Håper på noen lette beskrivelser Takk til alle som leser og svarer.... Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 tror denne tråden kommer til å stenges på grunn av tre-ord-regelen. Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Mener å huske at jeg fikk en mailadr. + oppsett til min tlf. fra teleoperatør, men husker ikke helt. Prisen på slik bruk går vel i datamengder på gprs/wap så det må du sjekke hva din teleoperatør tar slags pris pr. MB datamengde. Vet ikke om noen steder for å laste ned bilde, lyd, video o.l. Når det gjelder hvodan å sende så er det bare å gå inn på den filmen, bilde eller lyden du vil sende og velg send, da skal du få valg om du vil sende som mms, e-mail, via BT eller via IR. Ellers fulgte det vel med en manual som kan leses for å finne ut av ting. Lykke til Lenke til kommentar
Jori Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Takk får svare ditt Baron,men hvordan gjør jeg det fra E-post(pc) til mobilen? er det bare å legge med mp3 sanger/videoklippp? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Stenges grunnet brudd på 3-ords-regelen. Den er der av den enkle grunn at forumet ønsker tråder som har gode beskrivende emnetitler. Det blir det ikke med mindre enn 3 ord. Bruk gjerne flere enn 3 ord om nødvendig for å lage en mest mulig beskrivende emnetittel. Les om 3-ords-regelen her Endret 1. februar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg