klure Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg har en Thermaltake Silent Viking som kjøler for prosessoren min og TwinMos 512MB DDR RAM 2100. Hvor mye kan jeg klokke denne prosessoren med fsb når CPU'n til vanlig ligger på max 55 grader? Lenke til kommentar
klure Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2002 Ingen som kan svare meg, jeg lurer bare på hvor høyt jeg kan stille fsb'n med den ram'en... Lenke til kommentar
fjeld Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Finner sikkert noe info her. http://www.amdmb.com/vb/forumdisplay.php?forumid=7 Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Vet ikke hvor høy fsb DU kan oppnå, men anandtech.com klarte i hvert fall 215 i fsb med samme hovedkort. Du får selv lese hva slags maskin de brukte... Lenke til kommentar
klure Skrevet 29. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2002 Men hvis jeg skrur opp fsb hastigheten på dette kortet, vil da Mhz'n for PCI' busene også gå opp. Vil det vre noen fare for PCI kortene mine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå