Hotel Papa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Hei! Jeg er ute etter et kabinett til den nye pcen min Problemet mitt er at jeg ikke kan bestemme meg!?? det finns ørten forskjellige kabinetter som jeg syns er kule men jeg tenkte jeg skulle spørre dere om noen anbefalninger! Jeg kunne tenkte meg en kabbis som er greit å drasse rundt på, det skal være litt neonlys... og ikke så altfo kjedelig design! her er de jeg har sett litt på: ThermalRock Thermaltake Sviking Thermaltake Soprano Thermaltake Tsunami Thermaltake Shark dere kan godt komme med egne forslag håper på positive svar Endret 1. februar 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg liker meget godt designet til Thermaltake Sopranos og Tsunami. Jeg ville valgt Tsunami av de du listet opp der. Edit : Bytta om på Sopranos og Tsunami Endret 1. februar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 det er jo ikke noen særlig forskjell på Tsunami og Soprano da men bråker den 9mm vifta? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 det er jo ikke noen særlig forskjell på Tsunami og Soprano da men bråker den 9mm vifta? Det noen forskjeller, tsunami har blått lys foran det har ikke soprano, og soprano har en blank front mens tsunami har en matt fornt som ser ut som den er aluminium. Skal ikke se bort i fra at fettmerker fort kan bli et problem på soprano! Ville valgt tsunami hvis jeg var deg Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) jeg går mer og mer for Tsunami, men en ting!! hva betyr case speaker? det manglet kabbiset? og hvordan ville det blitt hvis jeg skulle ha viftestyring på Tsunamien? Endret 1. februar 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg