Specter Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 har en Amd Athlon Xp 3200+, med denne vifta : Thermaltake Volcano 11 Xaser Edition ( https://komplett.no/k/ki.asp?sku=120744 ), men fy f*** den bråker, også må jeg ha side-døra av, ellers blir det for varmt, og da henger hele dritten seg ( stopper bare, slår seg ikke av eller noe sånn.. ). CPU ligger på 40-45 grader, og SYS-temp 35-40, har egentlig ingen andre vifter, bortsett fra PSU'n da.. Noen som har tips? ( STØY ER IRITERRENDE!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Å fjerne grillen på vifta skal senke støynivået bittelitt. Anbefaler på det sterkeste at du får tak i deg noen kabinett vifter, 1 i front, eller i sidedøren, og en som blåser ut baki kabinettet, eller i toppen. MINST. Hvis du ikke er fornøyd med CPU kjøleren, så kan du kjøpe ny Lenke til kommentar
Specter Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Vifta er fin hos de andre jeg vet om som har den, bare ikke hos meg.. har gjort alt 100% riktig, men den bråker, skal kjøpe meg 3stk kab. vifter i morgen. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Å fjerne grillen på vifta skal senke støynivået bittelitt.Anbefaler på det sterkeste at du får tak i deg noen kabinett vifter, 1 i front, eller i sidedøren, og en som blåser ut baki kabinettet, eller i toppen. MINST. Hvis du ikke er fornøyd med CPU kjøleren, så kan du kjøpe ny Den kjøleren er jo veldig bra når du har kabinett vifter! Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Den er ikke veldig bra! Den har jo et støy nivå på 48 db. Jeg har CPU kjøleren med støy nivå på 21db, det er MER en nok Endret 1. februar 2005 av Nitrob Lenke til kommentar
x-team Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Den er ikke veldig bra! Den har jo et støy nivå på 48 db.Jeg har CPU kjøleren med støy nivå på 21db, det er MER en nok Ja! Støy er det på høyt turtall men og kjøre den på 2500rpm og da er det ikke mye lyd men mye kjøling! Lenke til kommentar
Specter Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Så jeg bør sette den på 2500RPM, sammen med 3 andre kab. vifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå