Pålarn Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei.. Jeg har ringt diverse steder nå for å lete etter små kontakter i løsvekt! Jeg skal lodde de på ledninger fra vifta som så skal inn i vifte styringa! Hvor får jeg kjøpt disse kontaktene! (3 pins kontakt) Lenke til kommentar
Wolth Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei Tviler sterkt på at du får kjøpt disse i løsvekt, da hovedkort er ferdig montert og skrudd sammen fra fabrikk. Deler går ikke ned på komponentnivå i bærbare PC`er /Stasjonære maskiner, da dette blir for dyrt. (med tanke på service, kun moduler byttes ut) Skal du ha dette til en laptop eller til en stasjonær maskin ? Mulig jeg har noe slikt liggende fra kasserte hovedkort på jobben..... Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Hei.. Skal bruke de til en stasjonær pc! Det er bare sånne små 3 pins kontakter da! trenger 4-6 stk.! Bare hun kjønn! (ikke sånn med 3 piner som stikker ut, men den du stiker den inni! Skal lodde de på ledninger fra vifter! Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg fant noe lignende her: www.elfa.se • Kontakter •• Interntilkoblingskontakter ••• Diverse kretskortkontakter Kontaktdon KK delning 2,54 och 3,96 mm – Kort-till -kort/-kabel Jeg er ikke sikker på at disse er de du trenger. Kanskje må du bare spørre de hos ELFA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sånne her? Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Sånne her? Ja.. Det er sånn ja.. Men litt drøyt å bestille fra utlandet, bare får noen sånne små! Greiest hvis det er i Norge! DidzisK: Takker for linken! Skal ringe de i morra å høre! Lenke til kommentar
biffo Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Sånne her? Ja.. Det er sånn ja.. Men litt drøyt å bestille fra utlandet, bare får noen sånne små! Greiest hvis det er i Norge! DidzisK: Takker for linken! Skal ringe de i morra å høre! elfa har butikk i oslo... http://www.elfa.se/no/index1.html Biffo Lenke til kommentar
It's me Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Meget lite beskrivende emnetittel. Feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg