|SeVen| Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skaffet meg en vanlig Jensen Xdsl router igår. Har endel servere og ting og tang som ikke fungerer nå fordi jeg kjører NAT på routeren. Har funnet ut hvor jeg forwarder porter å slik i routeren, men fungerer fremdeles ikke. Er det noen flere ting som er viktig å ta med når jeg skal eks. sette opp FTP server... Må firewall være disabla på routeren skal folk kunne koble seg opp mot meg ? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skulle være nok å peke portene videre. Sikker på at du peker til riktig IP? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 disable firewall'n du.. skal du se det virker Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 disable firewall'n du.. skal du se det virker nei, fungerte ikke selv om jeg disabla firwallen. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Fant det ut nå, er zonealarm som gjør det. Måtte sette opp noen polecy`s der. Lenke til kommentar
XxClawxX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvordan åpnet du portene på denne ruteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå