SkummelType Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 expoke: Kanskje? takk for det! hmm, har vært eller ER på LAN nå så får ikke moddet noe mer før i morgen. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 det ser jo bra ut, men jeg spår at hardiskene dine kommer til å bli varme Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Rykende_Kaffe:naaai, de er kaldere en fingra mine? testa nå. skal unas. lage ny hdd holder med bra lufting. Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Offtopic: Hadde to gamle 10gb HDDer en gang, de ble varme de. Pleide og tine rundstykker på de. Ontopic: Dette ble bare dritbra, skammer meg mitt ferdigmodda kabbis. Men likte tanken på chrome. Lenke til kommentar
Morfido Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 hallo! den plexsi glass greia ble bare rå!!!! begynner å bli najs nå! stå på kan hende jeg kommer opp å ser på verket ditt!!! hehe Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nydelih jobb chieftec redder... Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Er du tom for penger eller noe sånt? Har vært stille her veeeeeldig lenge....... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. april 2005 Forfatter Del Skrevet 24. april 2005 Plexiglass: Takk for at du synes det er bra! Morfido: Joda clas.. -FriedDude-: Tusen mange takk! Snittleif: ja synes du det så? msh90: Grunnen til at det ikke skjer noe her er rett og slett fordi jeg ikke har hatt råd og tid til og kjøpe og lakkere, er bare det som er igjen. jeg har skaffet sommerjobb så skal få fikset ferdig prosjektet snart! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 KUUUUULT! Lykke lykke til! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ser utrolig bra dette her. Fortsett, artig å følge med på slike prosjekt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det skal bli skøy å se slutt resultatet Skal følge med på denne Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Ja, tnn... Skrapet sammen nok penger snart? Har jo ikke skjedd noe her på nesten 4 måneder. Edit: leif Endret 9. august 2005 av Paxor Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ja, TnN. Skal du fortsette? Lenke til kommentar
galskab Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 hvor er alle bildene har sitt på 9 sider og fikk se et bilde av en rød dings Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Hmm, jeg får litt dårlig samvitighet når jeg tenker på denne workloggen, alt kom så godt i gang så blei det stopp. En av tingene som skjedde var at FTP hosten min plutselig mista FTP sin, da var alle de bildene daue. MEN, jeg har skaffet home.no host så kan laste opp den del bilder der. Har ikke hatt så stor fremgang med kabinettet, men jeg har fått tak i en 120mm UV-blå vifte og 2sett med gule og rosa uv-reaktive tusjer. Når det gjelder den sommerjobben så ble det ikke mye penger av det, mesteparten gikk med i Kristiansand og noe til diverse småting, så kabinettet har ikke smakt mye penger i løpet av sommeren Men jeg LOVER dere at jeg skal komme strekt tilbake nå! jeg skal gjøre ferdig Prosjekt "Dragon" Mvh en flau TnN Lenke til kommentar
opticus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ingen av bildene virker... http://www.forvirra.com/upload funker fint men følg instrukser, bilder blir slettet om du ikke følger dem Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Det merka jeg oxo, når jeg skulle bla meg igjennom så klikka jeg på de første bildene og det kom ikkenoe opp... Prøv å få orden på bildene så fort som mulig a! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ja, skal få ordnet bildene snart Har hatt bursdag nylig og skal feire i morgen, så da blir det mulighet for litt cash til lakk og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå