Gå til innhold

Dragon | Plexibiten er ferdig!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virkelig imponert, fikk et par idè'er til mitt aopen kabinett, men det blir vell med idè'en, orker liksom aldri prioritere penger til modde utstyr! Får se nå da, må sende inn bigwatern min, og vist jeg får pengene tilbake har jeg jo litt å bruke :p

Lenke til kommentar

:D!!Update!! :D

Update igjen!, har nå fått rissa inn "Chieftec Dragon" og en drage etch i PLexibiten og må si jeg ble rimelig fornøyd! :wee:

En annen ting er at mens jeg drev og skjærte ut plexi biter til "stealth cdrom" i stad røyk stikksag-bladet, tvertt av, faen.. får ikke skjært noe mer før jeg for fiksa nytt blad, btw noen som vet hvordan jeg skifter det? , en en grønn bosch stikksag. kan finne ut modellnummer etterpå, måtte bare fikse en update nå!

Så her kommer bildene med forklaring!

Plexiting_etch%20001.jpg

Her prøvde jeg og få til et bilde som skulle vise hvor god speiling det er i plexien, fikk faktisk kameraet til og fokusere riktig.

Plexiting_etch%20004.jpg

Enda et bilde av speil effekten.

Plexiting_etch%20007.jpg

Etchen ble ganske bra synes jeg, ser bedre ut i virkeligheten, blir feil med blitzen midt i bildet.

Plexiting_etch%20008.jpg

Etchen fra en annen vinkel, ble det ikke bra? er første gangen jeg prøver noe sånt og rimelig fornøyd! :D

Plexiting_etch%20009.jpg

Plexibiten montert! ser etchen bedre i virkligheten.

Plexiting_etch%20010.jpg

Fra en annen vinkel.

Så, hva synes dere? jeg er vertfall fornøyd! :w00t:

har også endra thumbs til 400x400 etter ønske fra "modemfolket og

retningslinjene" :p

Mvh TnN !!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

på bosh-stikksaga må du bruke et langt minus-skrujern å stikke ned i toppen der du ser et hull, og vri rundt til den løsner, og så skru den nye inn igjen. :thumbup:

Endret av Slettes-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
nice detti Hans Georg... men du: hvordan blir airflowen til vifta nå da? knallbra... må se det en gang. gathering til helga igjen? he he 2man lan

jada simen! :p

airflowen driter jeg i, skal flytte harddiskene lengre ned i kabbiset uansett, og lage ny Hdd holder av plexi. vifta er der bare for og se kul ut :!:

EDIT:

Kamera sluker batteri er tomt, men bildene som jeg rakk og ta av vifta på en sugne, :( må bruke webcam for og se effekten tror jeg, men best er IRL

Endret av Tnn
Lenke til kommentar

Vågebu: Takk!

fredrikoz: Det blir ikke bedre enn Chieftec Dragon vettuh! ;)

fUzZy^: Takker! :) Vifteholderene ja, de bak lakerte jeg røde for en stund siden, hmm *tenke* må vel finne på noe med den som sitter i Hdd holdereogså, chrome skal jeg ikke ha, det sverter har jeg skjønt ;)

londoy: Takker!

Pa_XOr: Ja, jeg ble meeeget fornøyd med "flattrekker inrissinga" :p

SpecialUnit69: Ja veit, den var sånn da den kom.., skal antakelig ha en morsom lakk kombinasjon på kabbisett, må bare ha penger først ;)

msh90: Ja, martin! du har hatt ditt lengre enn meg, kom igjen nå! gjør noe du og! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...