håvard87 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Jeg er mektig imponert! Dette blir jo skikkelig bra. Endret 16. mars 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 håvard87: bra du liker det! Det komm er en update etterpå om ca 1 time tenker jeg, har rissa inn på plexi biten! ble drit bra synes jeg! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Virkelig imponert, fikk et par idè'er til mitt aopen kabinett, men det blir vell med idè'en, orker liksom aldri prioritere penger til modde utstyr! Får se nå da, må sende inn bigwatern min, og vist jeg får pengene tilbake har jeg jo litt å bruke Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 !!Update!! Update igjen!, har nå fått rissa inn "Chieftec Dragon" og en drage etch i PLexibiten og må si jeg ble rimelig fornøyd! En annen ting er at mens jeg drev og skjærte ut plexi biter til "stealth cdrom" i stad røyk stikksag-bladet, tvertt av, faen.. får ikke skjært noe mer før jeg for fiksa nytt blad, btw noen som vet hvordan jeg skifter det? , en en grønn bosch stikksag. kan finne ut modellnummer etterpå, måtte bare fikse en update nå! Så her kommer bildene med forklaring! Her prøvde jeg og få til et bilde som skulle vise hvor god speiling det er i plexien, fikk faktisk kameraet til og fokusere riktig. Enda et bilde av speil effekten. Etchen ble ganske bra synes jeg, ser bedre ut i virkeligheten, blir feil med blitzen midt i bildet. Etchen fra en annen vinkel, ble det ikke bra? er første gangen jeg prøver noe sånt og rimelig fornøyd! Plexibiten montert! ser etchen bedre i virkligheten. Fra en annen vinkel. Så, hva synes dere? jeg er vertfall fornøyd! har også endra thumbs til 400x400 etter ønske fra "modemfolket og retningslinjene" Mvh TnN !! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 bra arbeied! Det er alt jeg kan si..... Var det vanskelig? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 bra arbeied! Det er alt jeg kan si..... Var det vanskelig? takk nope var ikke så veldig vanskelig men fikk litt vondt i armen etterhvert var "musearmen" ja, sliter litt med den, au.. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Imponerende! Hvordan "risset" du inn skrifta? Dremel gravering eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) på bosh-stikksaga må du bruke et langt minus-skrujern å stikke ned i toppen der du ser et hull, og vri rundt til den løsner, og så skru den nye inn igjen. Endret 16. mars 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette ble nydelig, dremmelskils du! Har du ikke bilde av plexien med vifta på nå? *vil se effekten* Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 H.Kon: Brukte bare en liten flattrekker jeg? og ripet inn. gunz: da prøver jeg det! takk for hjelpen! sigen: Nja, mine dremmel skils er vel ikke vist fram enda ettersom jeg gjorde dette med en liten flattrekker, skal fikse bilde med vifta på snart Lenke til kommentar
Stenberg^ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 nice detti Hans Georg... men du: hvordan blir airflowen til vifta nå da? knallbra... må se det en gang. gathering til helga igjen? he he 2man lan Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) nice detti Hans Georg... men du: hvordan blir airflowen til vifta nå da? knallbra... må se det en gang. gathering til helga igjen? he he 2man lan jada simen! airflowen driter jeg i, skal flytte harddiskene lengre ned i kabbiset uansett, og lage ny Hdd holder av plexi. vifta er der bare for og se kul ut :!: EDIT: Kamera sluker batteri er tomt, men bildene som jeg rakk og ta av vifta på en sugne, må bruke webcam for og se effekten tror jeg, men best er IRL Endret 16. mars 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dette er bra, mye bedre enn det var når du fikk det Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Godt og se at noen redder en gammel Chieftec veteran fra grøfta, har selv et chieftec dragon big tower og er GODT fornøyd (det ultimate modde kabinett) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Tnn: Du har skillz! *respekt* Update!!! EDIT: Bare et tips, hva med å gjøre noe med de lilla vifteholderene? Endret 16. mars 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare et tips, hva med å gjøre noe med de lilla vifteholderene? Kanskje det hadde blitt fett med chrom lakk? Jeg tror det hadde blitt heftig Ble jo bra den innrissinga Mod on! Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Lakk "grillen" i front i en anna farge. Det fåkka opp stemninga litt at den var rød... chrome kanskje? Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Najs, najs hansg......... Har jo likt tower som deg jeg da.. Burde få gjort noe jeg også........ Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Vågebu: Takk! fredrikoz: Det blir ikke bedre enn Chieftec Dragon vettuh! fUzZy^: Takker! Vifteholderene ja, de bak lakerte jeg røde for en stund siden, hmm *tenke* må vel finne på noe med den som sitter i Hdd holdereogså, chrome skal jeg ikke ha, det sverter har jeg skjønt londoy: Takker! Pa_XOr: Ja, jeg ble meeeget fornøyd med "flattrekker inrissinga" SpecialUnit69: Ja veit, den var sånn da den kom.., skal antakelig ha en morsom lakk kombinasjon på kabbisett, må bare ha penger først msh90: Ja, martin! du har hatt ditt lengre enn meg, kom igjen nå! gjør noe du og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå