Cilleron Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 her virker nesten ingen av bildene.... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Home funker greit men er dog meget ustabilt. Men det går nå i hvertfall. jeg holder meg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna home! skal se om jeg finner noen andre sider.. Lenke til kommentar
ShowNOmercy Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 halla! dette blir bra må komme å se det snart, etter det jeg leser her så er det BRA Stå på Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Alle bildene samlet! Her ligger bildene: http://tnn.internettum.net/CasemoddTnN/ Endret 23. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Får bare opp 404 not foundNot Found The requested URL /Casemodd-TnN/12.jpg was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/1.3.31 Server at tnn.internettum.net Port 80 på linkene dine. Endret 22. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Fiksa, gå inn på linken, funker den ikke vent til i morgen eller når DNS'en din er oppdatert (kan ta alt fra 1 min til 1 dag) Vet ikke hvorfor men sånn at bildene kommer opp funker ikke? det står bare sånn feil ting sak.. men linken virker vertfall Endret 22. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Funker nå! Endret 22. februar 2005 av sigen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Funker nå! : thumbup : Fint mer bilder i morgen! natta! Lenke til kommentar
loqron Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ingen bilder fungerte Bare et bilde på side 1.. Bruk photobucket.. Mye bedre her finner du photobucket Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) *Slettet* Endret 23. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ingen bilder fungerte Bare et bilde på side 1.. Bruk photobucket.. Mye bedre her finner du photobucket tull de virker! Han mener nok at bildene i worklogen ikke virker. Sjekk de forskjellige updatene dine, så vil du finne ut at ingen av bildene virker Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hmmm, ble en del tullbæll innpå her nå men nå skal alle bildene virke igjen! Sry for oppstyr rundt bildene.. Mvh TnN Endret 23. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Skal du snart gjøre noe mer med prosjektet eller? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 msh90: Jada, driver da og surrer litt, men tenkte jeg skulle spare en del bilder til en stor update, Men det jeg har gjort siden sist er: - Laget hull i HK til start, reset osv - Fin pussa hull i døra og 120mm hull' - Fiksa plexi som jeg skal bruke til Harddisk holder og div stuff (fikk tak i plexi i dag! ) - Har også laget "kontroll panel" til noen vifter (av/på ) - Kutta bort vifte grillene framme og bak (mindre lyd, mer luft ) Så update kommer _SNART_ ,må bare få gjort en par ting til Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) MEGA Update!! Endelig tid for update etter 1 mnd uten. Har ikke fått gjort all verden men har da fått gjort litt. Skal også fikse Thumbs på alle bildene i workloggen men må fikse noen Thumbs først.. dette er første gangen jeg prøver dette så kan hende det blir litt tull med en gang. Så før jeg spoiler alt, her er bildene! Dette er bak HK plate.. Det blir en del rot her, og det meste av kabler skal presses bak her. Bruker en bryter som hovedbryter til alle viftene i Front + Vantec og av/på er dag og natt i db forskjell Dette i inne i fronten, fant ut at det var plass til en inverter der og da kunne vi gjemme litt mer kabler og rot Jeg "sota" litt på katoden for ei stund siden, syntes lyset var så sterkt, var før jeg fikk dette toweret. Her ser dere at ledningen fra 30mm katoden som ligger nederst i kabbis går inn på inverteren i fronten. Her er da fronten, PSU og cdrom. blir litt rot. Oi!, sånn ser det ut når alle dele ligger på Pulten mens jeg er og kutter hull i HK-plate! Rot? KOR? :!: Her er da vinduet (lexan) og front døra, her ser du at det sitter en 20mm katode i døra, lyser fint rundt døra når pcen står på Enda et bildet av rotet, legg merke til 19" flatskjermen min Her har jeg markert opp passe hull til ledninger fra HK Her er hullet skjært ut, men da jeg var halveis gikk den siste Kappeskiva til helv*** , æsj. så måtte ta det med blikksaks. Her er hullet i HK innenfra. ripene på HK brett er bare en test av pusse ting og synes jo ikke uansett. Kutta også bort grillene bak, har vært mye diskusjon om dette hjelper på luftstrømmen her på forumet og jeg er ikke sikker men er jo mest logisk at lufta går fortere igjenom og lager mindre lyd. Slik går da kablene ut fra HK, Mye mindre kabler inne i pcen nå. Ble nødt til og ta av orginal vifta på GPU da denne bråkte som bestemor med høyhæler, Satte på en 80mm i stedet som er koblet til Aerogaten igjen, MYE mer stille, hører diskene nå.. Litt dårlig bilde av gammle vifta men den synes da.. Enda dårligere bilde en den andre men sånn ser da GPU ut nå, stille! Sånn ser det ut inne i kabbiset med kablene tredd gjennom HK plate, Ryddig. Sist og stor!, platen med lexan jeg fikk i dag!, denne skal gå til harddisk holder, Stealth Cdrom cover, noe små detaljer, og test kutting. Dette ble vel egentlig en _KJEMPE_ Update men dere får kose dere med bildene og gi litt respons! Endret 14. mars 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ikke dårlig dette! Du bør endre noen mål, som 2mm katode og 8mm vifte. Du skal vel ikke modde tastaturet og? IBM Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Fa**, leif!! gå ut sa jeg!!!, han bor her amma i IBM tastaturet, føkker til alt jeg skriver!! ... Hehe, ja fikset det nå.. tror ikke jeg får lov til og modde tastaturet, er fattarn sitt.. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Du skal vel ikke modde tastaturet og? IBM R.I.P den var jo litt herpa da? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ble fint dette, bra måte å gjemme ting på, gav meg noen idèer til mitt (Chieftech Dragon midi sølv) Keep up the good work! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 så jo så bra ut ! litt chrome i fronten, noe metall stenger av noe slag hadde jo vært tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå