bææææææ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Så dette kabinettet live på et lokalt LAN og det var NICE..... Men fronten var bare helt æsj... Lenke til kommentar
LorIeNz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ojda! Her må litt arbeid til ja Du får ha lykke til, ser allerede at ting skjer her. Keep up the good work Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Takker for den! I dag får jeg vindu!! Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Feit dør har du kun slipt den blank? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe, nettopp sett på pimp my ride, og så ser jeg denne tråden, ahaha moro! Stå på, så får du nok et pimp kabinett Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe, nettopp sett på pimp my ride, og så ser jeg denne tråden, ahaha moro! Stå på, så får du nok et pimp kabinett Hehe! :!: Hadde egentlig tenkt og kalle den pimp my chieftec faktisk! Hmm. muttern glemte vinduet i går men lovet å ta det med i dag! får se om jeg kan snerkre en liten update senere i kveld! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Mini Update med spørsmål! Har fått lexan glasset nå men det må tilpasses døren og da lurer jeg på hva som kan være best til og "spikke" vinduet mindre eller hvordan jeg kan "pusse ned" kantene og tilpasse det. også fant jeg ut at det ikke går og feste med skruer pga at jeg ikke har "nok dør" igjen oppe eller at det ikke er plass til skruer der.. ikke går det med lister heller! så må nok feste glasset med aralditt... også må jeg da file kantene på døren litt så det ikke er så stygt.. Skal prøve og fikse en bilde update i kveld men må ha mer strøm på batteriet, var ikke oppladbare de jeg hadde helv***.. Mvh TnN Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Bruk Silikon, Sikaflex (eller hvordan det skrives!) eller noe slikt for å feste vinduet, aralditt blir kanskje for hardt, og kan lett ødelegges i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Bruk Silikon, Sikaflex (eller hvordan det skrives!) eller noe slikt for å feste vinduet, aralditt blir kanskje for hardt, og kan lett ødelegges i denne sammenhengen. ok!, men hva kan jeg bruke til og pusse ned vinduet i riktig størrelse med da? Det er 4mm lexan vi snakker om her... Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hvor store mengder er det det er snakk om her da? kan man ikke bare pusse for hånd med en fil, og evt. gå over med pussepapir etterpå? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 ca 1 cm på hver side -CA- Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Pent arbeid! Har du tenkt å beholde børsta stål-looken så bør du ha på et lag klarlakk eller tre ytterst, så funker det fint. Hvis ikke får du sinnsykt fort fettmerker o.l. etter å ha polert det skikkelig. Puss ned med 400-800 våtslipepapir, bruk autosol og deretter klarlakk. Da holder det seg. Har gjort det samme selv Endret 8. februar 2005 av CSSSK Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan pusset du bort all lakken ? Driver på å skal lakke mitt nå så skal jeg pusse bort med 40 papir. Det tar jo så sinnsykt lang tid. Det må da finnes noe raskere. Gikk ikke noe bedre med pussemaskinen heller /Zo9X Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Hvordan pusset du bort all lakken ? Driver på å skal lakke mitt nå så skal jeg pusse bort med 40 papir. Det tar jo så sinnsykt lang tid. Det må da finnes noe raskere. Gikk ikke noe bedre med pussemaskinen heller /Zo9X Vel, hehe, laget med lakk var såå tykt at jeg bare skrapte det av med en vinkel, sånn som man bruker til og måle opp på tre osv... Driver nå og gjør klart til en update og har tatt ut igjen hardwaren så jeg kan fjerne resten av lakken. Prike jobb Jo, også tror jeg nok at jeg helst har lyst til og lakke det, fluorenserende inni og noe blankt noe utpå. Men driver og sparer opp penger og det går litt sakte... Mvh TnN Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bruk Silikon, Sikaflex (eller hvordan det skrives!) eller noe slikt for å feste vinduet, aralditt blir kanskje for hardt, og kan lett ødelegges i denne sammenhengen. ok!, men hva kan jeg bruke til og pusse ned vinduet i riktig størrelse med da? Det er 4mm lexan vi snakker om her... Har du ikke dremel eller lingnede? du kan kutte med, ellers er det baufil(eller hva det heter) det er snakk om. det heter kanskje ikke baufil, men det er sånn sag med veldig tynt blad jeg mener i hvertfall. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 vel, pappa har dremel som jeg bruker og alt det andre er vel også hans hehe, finner vel på noe med vinduet, har forresten kutta ut vifte grillene framma, de som er nede foran vifteholderene. tenker jeg kommer til og fikse noe slags støvfilter der og så jeg sliper og "vaske" pcen HVER uke.. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hmm... Flere av bildene viser ikke... Problemer med linkingen? Skulle gjerne kommentert, men jeg ser ingenting..? Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Får du fikset den lexanen? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Nja, har ikke fått jobbet så mye med lexanen men skal snart, sparer til lakk og har fått tak i 1x 20mm Sunbeam UV og 1x 10mm Sunbeam UV. JA vet at noen bilder ikke virker lenger men det må være noe galt med imgspto? for jeg har ikke gjort noe? EDIT: FAEN!, ser nå at IMGspot antakelig har fått tiss i rompa fordi ingen av bildene funker lengre.. ikke med orginal linken heller, noen som vet om en annen plass jeg kan uploade som IKKE slutter og hoste de etter en stund? Endret 16. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Home funker greit men er dog meget ustabilt. Men det går nå i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå