SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 "alle sammen": Det er godt og høre at dere synes det er bra for da får jeg lyst til og gjøre mer! Vinduet er bestilt (ferdig skjært lexan) og kommer forhåpentligvis på mandag! Men hva er egentlig forskjellen på 4mm 6mm, bortsett fra tykkels? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 "alle sammen": Det er godt og høre at dere synes det er bra for da får jeg lyst til og gjøre mer! Vinduet er bestilt (ferdig skjært lexan) og kommer forhåpentligvis på mandag! Men hva er egentlig forskjellen på 4mm 6mm, bortsett fra tykkels? Skal ikke være det, mend 4mm lexan tåler veldig mye.. bla hagle skudd Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Skal ikke være det, mend 4mm lexan tåler veldig mye.. bla hagle skudd Hea hea hea hea :!: Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 haha skuddsikker pc sinnsykt bra haha :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 haha skuddsikker pc sinnsykt bra haha :!: Hadde den bare tålt og dette ned \ vært støt sikker! Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 1: Digger avataren din 2: Kabinettet ser konge ut 3:IKKE lakk det om 4: Bli kvitt den stygge plastfronten og mekk noe i børstå stål 5: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 1: Digger avataren din 2: Kabinettet ser konge ut 3:IKKE lakk det om 4: Bli kvitt den stygge plastfronten og mekk noe i børstå stål 5: Ja, avartaren ble najs! det synes jeg selv og! har litt lyst til og mekke plexi front elns.. og krom er tøft, men vil det ikke ruste? Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 krom er tøft, men vil det ikke ruste? Det vil ikkje ruste så lenge det ikkje er fuktighet (kondens el.) Veldig bra jobbet men kan vi ikkje få noen flere bilder av hvordan det ser ut nå... Trefront er jo fint med litt lakk osv kan de bli fint ( <3 Paint ) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Veldig bra jobbet men kan vi ikkje få noen flere bilder av hvordan det ser ut nå? Hmm, senere! må lade batteriene til kamera! :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 hmm.. jeg lurer på ossen jeg skal feste vinduet? noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Zo9X Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Tror det skal gå greit å lime det fast.. Jeg limte det fast på kryssfiner og det satt meget godt. /Zo9X Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Går det ann og "lime" det fast med silikon etc.? må vel være araldit i såfall men hadde jo vært kjekt med skruer da.. noen fine chrome umbraco slruer rundt det hele? Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Går det ann og "lime" det fast med silikon etc.? må vel være araldit i såfall men hadde jo vært kjekt med skruer da.. noen fine chrome umbraco slruer rundt det hele? Bår hull i plexi (eller hva de var du hadde) og bår hull i sidedøra der hvor skruene skal være... Bruk skruer ca 6 skruer eller 4 (helst 6 eller fler) og mutter og fest mutteren på innsiden... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Bår hull i plexi (eller hva de var du hadde) og bår hull i sidedøra der hvor skruene skal være... Bruk skruer ca 6 skruer eller 4 (helst 6 eller fler) og mutter og fest mutteren på innsiden... Ja, goggen90, noe sånt.. men må nesten ha list tror jeg for det er noen hakk i kantne på vinduet.. æsj.. hadde vært tøffest uten list.. hhmmm Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 angående avataren din, den er fet. men den er også irriterende for da ser vi hvordan kabinettet har blitt før vi ser bildene i updaten Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 angående avataren din, den er fet.men den er også irriterende for da ser vi hvordan kabinettet har blitt før vi ser bildene i updaten "dillema" Lenke til kommentar
nree Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bår hull i plexi (eller hva de var du hadde) og bår hull i sidedøra der hvor skruene skal være... Bruk skruer ca 6 skruer eller 4 (helst 6 eller fler) og mutter og fest mutteren på innsiden... Ja, goggen90, noe sånt.. men må nesten ha list tror jeg for det er noen hakk i kantne på vinduet.. æsj.. hadde vært tøffest uten list.. hhmmm Du kan jo pusse kantene med ein båndslipemaskin som denne: Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå som du har kommet så langt kan du bare glemme ( ) å ikke gjøre hele kabinettet om til en kass børstet stål! Du _må_ fortsette å pusse.... det hadde blitt så sinnsytk fint om du hadde hatt hele kabinettet i børstet stål, inkl fronten, evt. ved hjelp fra aluplater fra clas eller halv side fra et anne gammelt kabinett! Stå på, det ser konge ut! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Nå som du har kommet så langt kan du bare glemme ( ) å ikke gjøre hele kabinettet om til en kass børstet stål! Du _må_ fortsette å pusse.... det hadde blitt så sinnsytk fint om du hadde hatt hele kabinettet i børstet stål, inkl fronten, evt. ved hjelp fra aluplater fra clas eller halv side fra et anne gammelt kabinett! Stå på, det ser konge ut! Har egentlig mer lyst på en strøken finish på lakken da... Også lakke den rød inni. eller bare pusse ned litt mer.. vet at børstet hadde vært barskt men, hadde tenkt og bruke den fronten der.. Foresten har dere sett den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå