SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Så langt syns jeg du har gjort en kjempe bra jobb! Fortsetter du slik resten av "restaureringen" av kabbiset, så har jeg tro på at det blir meget bra.... Må ikke høre på disse som sier at det er bare tull, det er noe som liksom "varmer" når en får gjort noe bra + at det blir ikke dumpet på skrapern og er en del av miljøhindringene som ødelegger! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Fa**, fant akkurat ut at jeg mangler den lille platen som skal sitte ved PSU.. den som er skrudd fast i toweret og i PSU.. Hmm.. da får jeg lage meg en selv da! :!: Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Bilde Update! Fikk montert sakene likevel og har montert litt gammel HW og noe stesj så når helekabb er klart "kan" det se omtrendt sånn ut"! NB! gammel HW! Med blitz Og uten blitz Gi kommentarer nå da? TnN... Edit: redigerte updaten litt, ny kilde på bilder Endret 23. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 noen bilder fungerer ikke Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 noen bilder fungerer ikke Fikset! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 det er sånn en chieftec skaø se ut!!! dritbra jobb det må jeg si! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Begynner jo å se bra ut nå! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 DarkStarr og Vågebu: Ja endelig begyner det og lignge på noe! Vindu kommer vel over helga og skal på LAN og brife med det i morgen! Synes egentlig at jeg har fått til mye på kort tid jeg Tror jeg har lyst til og lakke med samme farge inni som var Pga at den lyste opp noe je*** når den fikk lys på seg.. ' Også ha fluorenserende oppå der igjen kanskje...? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 nå snakker vi ja, byner å bli bra detta. men jeg håper du har tenkt til å gå over sidedøra med finere sandpapir. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tnn: Ro ned smileybruken. Den er bare forstyrrende og hvis du klarer å uttrykke det du vil uten å bruke smileys, vil du bli tatt mer seriøst. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ikke dårlig jobb det der nei. hva har du brukt til å puss med? lykke til videre Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 ikke dårlig jobb det der nei. hva har du brukt til å puss med? lykke til videre Crapgame: brukte bare en vinkel til og skrape\flå av lakken med for og så pusse hele med litt 60 og litt 80 og en del 180 papir. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Forsøk med 400++++ og kanskje autosol som noen på forumet har brukt. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Om du vil ha en veldig fin finish på kabinettet, så pusser du med 400-800-1200 våtslipepapir. Dette kan bla. kjøpes på biltema for en ganske billigh penger så kan du bruke autosol på etter. Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ble jo seriøst pent jo!!!!! Hadde aldri trodd dette etter de første bildene! "Keep Up The Good Work" Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *hyllest til Chieftec-redderen* Sikker på at det ikke er et annet kabinett du holder på med nå? Fortsatt lykke til vidre Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) *hyllest til Chieftec-redderen* Sikker på at det ikke er et annet kabinett du holder på med nå? Fortsatt lykke til vidre Jada reddet den jeg vettuh! Edit: tok den nå.. Endret 4. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ble nice da Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En liten ting bare.. du kan rette litt på de "linjene" på vinduet for at det skal se bedre ut, dette kan du gjøre ved å markere opp linjer med linjal som går så nær kanten som mulig, og bruke ei fil til å file deg inn.. dette brukte jeg på noen aluplater jeg har, absolut å annbefalle Og btw. du har gjort en BRA jobb med å resturere chieftecen den er ikke lenger en skam for navnet Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ser veldig bra ut dette fortsett å modde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå