SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 blir bra detta skal du ikke fjerne den røde lakken i cd og hdd dingsa? Tror nok dessverre at det kanskje blir litt vanskelig men skal prøve .. har tenkt på Sølvgrått uttapå og kanskje grønt inni? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Bruk noen farger som passer sammen da... sånn at det blir fint! Likte utskjæringen i vinduet ditt! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Likte utskjæringen i vinduet ditt! Den varmet! gjorde det med blikksaks (80%) og dremmel (20%) Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 den chieftecen der var ganske fucka up ass! men jeg har tro på at du kommer til å få den fet igjen Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 den chieftecen der var ganske fucka up ass!men jeg har tro på at du kommer til å få den fet igjen londoy og DarkStarr: Takk for det! skal pusse litt og sånn etter skolen i dag men er jo disse je**a nasjonale prøvene og da Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Boikott prøven, og gå hjem og puss på Cheiftec! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Driver og pusser nå men det går litt sakte.. Skal slenge opp et par bilder etterpå i kveld! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Minnet meg så smått om en HL2 mod. Hvis det hadde vært andre farger da. Syns den var tøff Menmen, lykke til Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Update! 2.2.05 Har endeliog fått pusset ned alt untatt underdelen som jeg vurderer og bare pusse litt.. er ikke under pcen alt fåregår messom! Her er noen bilder: Gikk over toppen igjen! den andre sidedøren godt pusset! side døren helt ferdig pusset! Sånn ser den ene siden ut nå! Edit: fant noen matter som jeg kanskje skal bruke som støydemping.. , byttet bilde? annen kilde på bildene.. Endret 23. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hva brukte du når du pusset? Brukte først stålbørste på mitt, og så 600-800-1200 våtslipepapir der metallet synest. Stålbørsten var ganske effektiv. Endret 2. februar 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hva brukte du når du pusset? Brukte først stålbørste på mitt, og så 600-800-1200 våtslipepapir der metallet synest. Stålbørsten var ganske effektiv. hehe brukte litt 60 litt 80 og litt 180 jeg ? også 90 grader vinkel først til og "skrape av lakken" med da Endret 2. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) pusse pusse gnikke gnikke -> crome! ingen plastfront eller skjenerende deler og aluvifter fra microplex og da er lykken gjort Det så ut til å ha vært litt jobb?? edit1: skrivefeil edit2: glemte å skrive edit Endret 3. februar 2005 av aeinstein Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Har fått ordnet så vindu kommer snart ferdig kappet men lurer på om lexan (skrives det sånn? ) er det samme som "vanlig" plexi? ettersom at lexan er mykt så en kan skjære i det? Edit: fant ut at lexan er nesten det samme, men er det "orntli" gjennomsiktig? Endret 3. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 syns du seriøst 350kr var billig for det kabinettet der?? det koster jo nesten det samme nytt, MED PSU!!! Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 syns du seriøst 350kr var billig for det kabinettet der?? det koster jo nesten det samme nytt, MED PSU!!! er du dum eller? sånn kabbinett koster 900kr!! og jeg fikke med utstyr til ny pris på 450kr med i prisen på 350kr! les litt bedre etter Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) det var crappet opp noe helt jæ**** og det koster ikke 900 nei, kommer an på hvor du kjøper det Endret 3. februar 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) det var crappet opp noe helt jæ**** og det koster ikke 900 nei, kommer an på hvor du kjøper det Hvis du leser litt bedre etter så står det at bildene jeg viser er ETTER at JEG har så smått begynt og pusse\fjrene lakk! Greit nok så koster det mellom 600 og 800kr men so what? jeg fikk bra pris i forhold til det som var med toweret! Endret 3. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hehe, hvor fikk du tak i en så slitt stakkarslig chieftec kasse? håper du får fiksa den fet da, lykke til videre Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Så langt syns jeg du har gjort en kjempe bra jobb! Fortsetter du slik resten av "restaureringen" av kabbiset, så har jeg tro på at det blir meget bra.... Må ikke høre på disse som sier at det er bare tull, det er noe som liksom "varmer" når en får gjort noe bra + at det blir ikke dumpet på skrapern og er en del av miljøhindringene som ødelegger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå