kizzykazz Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hei. Lastet ned en oppdatering fra Denne sida, og det AMD Athlon™ 64 Processor Driver for Windows XP, Version (exe) 1.1.0.18 eg har lasta ned. Nå klikker maskina når eg starter opp og FØR kom det en blå skjerm med MASSE styr nedover.. OS er blitt avsluttet for ikke å--blablabla...Men nå kommer eg såvidt inn på Xp, og maskina restarter seg. Nokken som kan hjelpe meg!?!? Mvh Kizz Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) *sletta* Endret 1. februar 2005 av Zernick Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Om jeg ikke tar helt feil er den "driveren" bare for å få Cool'n'Quiet til å fungere. Fikk også problemer med den driveren, så jeg avinstallerte og kjører helt fint uten Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hvis hovedkortet ikke har helt støtte for justering av slike ting (FSB, MP og spenninger( kan det nok skape litt krøll. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 åssen skal eg avinstalere den da?maskina restarta etter 3 sekunder da eg er kommt inn på xp!!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Trykk F8 før windows starter opp og velg "sikkerhetsmodus". Da blir ikke slike drivere lastet inn og du kan slette dem. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Står noge slikt: Hd dosn't exist Press a button to contiune Så kommer ikkje inn på der gitt... Andre tipps? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Da trykker du nok litt for tidlig. Det skal stå "press F8 to enter xxxx". Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 OK! prøver igjen når eg kjem heim da! Tusentakk for tipps=) Mvh Kizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Nå fungerer alt flott igjen Takk for alle svar, digger hardware ass, det er best!! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Trykk F8 før windows starter opp og velg "sikkerhetsmodus".Da blir ikke slike drivere lastet inn og du kan slette dem. Heite faktisk sikkermodus Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til :hjelp pc fungerer ikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Trykk F8 før windows starter opp og velg "sikkerhetsmodus".Da blir ikke slike drivere lastet inn og du kan slette dem. Heite faktisk sikkermodus Ikke vet jeg, har ikke vært borti windows på et par år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå